Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on parempi; rättipatteri vai lämmitettävä "oskarin oksa"?
29.08.2009 |
Vai onko ylipäätään käyttöä kummallakaan? Mietitään juuri että kannattaako moista laittaa kylppäriin nyt kun on remppa menossa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lattialämmitys.