Voiko nainen saada OIKEASTI massaa rintakehään "bodaamalla" niin,
että näyttäis muodokkaammalle? Miten pitäis treenata jotta sais tuloksia? Vai katoaako treenissä ne vähätkin muodot?
Kommentit (14)
kokemuksesta voin sanoa että kyllä mulla on ainakin muodokkaampi kroppa, niin ylhäältä kuin alhaaltakin verrattuna vuoden takaiseen.
Mulla on edelleen sama a-kuppi, mutta rinnat näyttää ja tuntuu suuremmilta. Mulla ei ole rasva kadonnut sillä en ole laihduttanut.
Teen itse sellaisia 10-12 toistoa x 3 ja nyt jo melko isoilla painoilla.
ja punttisali on tehnyt hyvää tisseille.
Lihakset kasvavat parhaiten "hienhajuisella treenillä".
Sarjojen ollessa 4-6x3. Näin olen itsekin saanut omia tissejäni suuremmaksi.
Suosittelen kaikille naisille tissien treenaamista lyhyillä sarjoilla. Joskin toki vaihtelun vuoksi pidemmätkin sallittakoon.
Toistot 6-10 ja sarjoja 4 maksimipainoilla.
Liikkeitä: vinopenkki, peck deck, etunojapunnerrus ja pull over
vaikka salilla yhtäaikaa käydäänkin, tekee vaimo treenit omatoimisesti. Vaimo ei todellakaan ole mikää bodari, mutta on ahkeralla ja järkevällä treenillä saaanut hivenen massaa rintojen alueelle. Itse tykkään ja vaimokin.
Ei mitään valtavaa eroa koossa, mutta "ryhti" paranee. Kai se perusohje käy tähänkin, etä suhteellisen lyhyillä toistoilla ja siis suhteellisen suurilla painolla sitä massaa saa. Rintojen alla on rintalihas joka kasvaa, kun tosissaan treenaa. Se kannattaa. Omasta mielestäni ei ole kuppikokokaan pienentynyt, vaikka on treenattu. kiinteytynyt on ja ennemminkin pientä kasvua.
terkuin ap
8
Toistot 6-10 ja sarjoja 4 maksimipainoilla.
Liikkeitä: vinopenkki, peck deck, etunojapunnerrus ja pull over
vaikka salilla yhtäaikaa käydäänkin, tekee vaimo treenit omatoimisesti. Vaimo ei todellakaan ole mikää bodari, mutta on ahkeralla ja järkevällä treenillä saaanut hivenen massaa rintojen alueelle. Itse tykkään ja vaimokin.
Ei mitään valtavaa eroa koossa, mutta "ryhti" paranee. Kai se perusohje käy tähänkin, etä suhteellisen lyhyillä toistoilla ja siis suhteellisen suurilla painolla sitä massaa saa. Rintojen alla on rintalihas joka kasvaa, kun tosissaan treenaa. Se kannattaa. Omasta mielestäni ei ole kuppikokokaan pienentynyt, vaikka on treenattu. kiinteytynyt on ja ennemminkin pientä kasvua.
terkuin ap
8
Pakkotoisto on hyvä foorumi, josta löytää treenivinkkejä. Naisille on oma keskustelualue: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=7 , mutta kannattaa käydä yleiselläkin treenipuolella ja aloittelijoiden osiolla lukemassa tehokkaasta treenistä. Tuolla mimmien puolella hyvä ketju on "Mimmien treeniohjelmat".
rinnathan on rasvaa joten luulen, että käy juuri noin, että viimeisetkin muodot katoaa.
kuin kasvavat, koska lihas niiden alla kasvaa ja kohottaa rintoja.
Koskaan ei pidä treenata vain yhtä lihasryhmää vaan aina koko kropan kokonaisvaltaista treeniä. En nyt tarkoita, että koko kroppa pitää kerralla treenata vaan sitä, että harjoittaa kaikkia lihasryhmiä yhtä paljon.
mutta riittääkö pelkät "tavalliset" rintalihasliikkeet kunnon painoilla, sarja 8-10x3, jos haluaisi saada massaa rintakehään... tätä tarkoitan nyt. Tossa 2 sanoikin että se vähäkin rasva saattaa palaa treenauksen seurauksena..
terkuin ap (varustuksenaan AA)
kuin kasvavat, koska lihas niiden alla kasvaa ja kohottaa rintoja.
Koskaan ei pidä treenata vain yhtä lihasryhmää vaan aina koko kropan kokonaisvaltaista treeniä. En nyt tarkoita, että koko kroppa pitää kerralla treenata vaan sitä, että harjoittaa kaikkia lihasryhmiä yhtä paljon.
kokemuksesta voin sanoa että kyllä mulla on ainakin muodokkaampi kroppa, niin ylhäältä kuin alhaaltakin verrattuna vuoden takaiseen.
Mulla on edelleen sama a-kuppi, mutta rinnat näyttää ja tuntuu suuremmilta. Mulla ei ole rasva kadonnut sillä en ole laihduttanut.
Teen itse sellaisia 10-12 toistoa x 3 ja nyt jo melko isoilla painoilla.