hitto kun paino ei tipu kun paska ei tule
kolme-neljä päivää paino vain noussut vaikka laiharilla olen kun paska ei tule. kaikki mitä suuhunpistää nostaa painoa
Kommentit (3)
Ja juu, älkää alkako paasaamaan samaa virttä että kun syö vähemmän kuin kuluttaa niin laihtuu.
Mulla vatsa toimii keskimäärin 1-2 kertaa viikossa ja laihduttaessa vielä yleensä huonommin. Siis kyllähän se painokin vähän tippuu kun se p...a tulee, mutta on välillä turhauttavaa kun syös suunnilleen tomaattia ja seuraavana aamuna paino on vaan noussut :( Ja kyllähän hidas aineenvaihdunta hidastaa myös laihtumista, sen tosiasian olen kiltisti hyväksynyt vaikka se tuntuukin todella epäreilulta...
Ostapa Krllogg´s All Bran dark chocolate -muroja ja nauti aamuisin kohtuuannos rasvattomalla maidolla, niin taatusti alkaa vatsa toimia! Olen itse aina kärsinyt surkeasta vatsan toiminnasta - saattoi mennä viikkokin käymättä isommalla asialla - ja se lihotti ja turvotti. Sitten tuttuni vinkkasi minulle tuosta murosta ja kun olin vain muutaman aamuna sitä ottanut, kyllä alkoi vatsa toimia ja siitä eteenpäin on toiminut joka ikinen aamu! Suosittelen siis lämpimästi säännölliseen käyttöön.
liikutko?
Kyllä se kohta pulpahtaa!