Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on saamaton mies? Tunnetko tällaista, kuvaile?

Vierailija
29.08.2009 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illat makasi sohvalla ja katsoi telkkaria. Välillä kävi vessassa tai jääkaapilla. Ja kun sanon että makasi, niin todellakin tarkoitan makasi, ei edes istunut. Ruokaa ei tehnyt ikinä sen 2kk aikana mitä asuttiin yhdessä, laskuja ei maksanut. Asuttiin työkkärin vieressä, kertaakaan ei käynyt siellä katsomassa oisiko vapaita työpaikkoja. Myöhemmin (jo erottuamme) sain tietää että oli saanut työpaikan, jonka isänsä oli hänelle puhunut jostakin. Siis oikeasti... Ette varmaan ihmettele miksi niin yhteenmuuton jälkeen oli mun ex!

Vierailija
2/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitanko postissa tulemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme edelliseen asuntoomme vuonna 2003, olivat hänen muuttolaatikkonsa makuuhuoneen lattialla purkamattomina vielä 2004 jouluna...

Aina suunnittelee tekevänsä vaikka mitä, viime talvena esimerkiksi mietti monta kuukautta että lähtee lapsensa kanssa luistelemaan, mutta niin se vain jäi. Kesälomalla piti tehdä pieni korjaushomma kotona, sekin on tekemättä.

Käy töissä, mutta illat lojuu nojatuolissa television ääressä tai nukkuu sohvalla. Ryhtiliike on jo se, että se pelaa pleikkaria telkkarin katsomisen sijaan.

Vierailija
4/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ainoa huono puoli: eli käy esim. muuten töissä, on hyvä lapsille, mutta vähän saamaton muuten, niin on kait niitä pahempiakin. Jos ei töitä tekisi, eikä yrittäisi edes etsiä, niin sitten en kyllä katselisi.

Vierailija
5/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toista saa patistella jos haluaa että jotain tapahtuu? Tai ettei käskystäkään huolimatta tapahdu mitään.

toisaalta tekemällä itse säästyn nalkuttamasta, sekin vain harmittaa itseä. ja tuleepa (kunnolla) tehdyksi.

t. marttyyriäiti=)

Vierailija
6/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin viimeisen palveluksen ja pakkaisin sen laukut valmiiksi ja toivottaisin hyvää loppuelämää.

on kuitenkin aika pirun paljon hyviä ominaisuuksia siinä toisessa vaakakupissa. Saamattomuus ja siihen yhdistyvä oma-aloitteisuuden puute ovat ainoat seikat, jotka miehessäni muuttaisin jos voisin. Ja valitettavasti sitä täydellistä miestä ei ole vielä tässä elämässä tullut vastaan.

Vierailija
7/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. marttyyriäiti=)

ps. mun lasten isä ei tietenkään käy edes töissä, ei avaa laskujaan, eikä näinollen maksakaan niitä.

Vierailija
8/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies esim. on rakastunut työkaveriinsa, mutta eipä vaan saa edes lähdettyä tästä liitosta!!

Mun mieelstä tuo on jo saamattomuuden HUIPPU!! Siis mies rakastaa toista ja huuta mulle vaan, että luuletko että hän vois ikinä mua rakastaa ja että hän ei voi elää hetkeäkään mun kans...eikä siltikään lähde!!!!

No ihan yhtä saamaton tuo on ollut AINA...mitään ei saa tehtyä, mutta aina syys on muissa, ei koskaan hänessä itsessään:(

Vierailija
9/17 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olette saamattomia lutkia. väännätte jälkikasvua ja mietitte eroa. haaroja osaatte levitellä kyllä se on huomattu.

Olet idiootti, täysi luuseripaska.

Vierailija
10/17 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti siinä voi olla että aina mieheltä odotetaan sitä tiettyä miehen mallia? mikä on naisen malli? pitääkö vittu olla aina touhuumassa tai menossa / tulossa jostain? miksei voi saatana vaan olla työpäivän jälkeen edes osan päivästä? hetiku pääsee himaan niin kauhee kiima päällä "mennään sinne mennään tänne, tee sitä tuo tätä" menkää ite saatanan fyysisiin töihin ja koittakaa siinä samalla leikkiä sitä vitun koti-hengetärtä saatana.

Vierailija
11/17 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...makaa ja raapii muniaan ihan sujuvasti, vaikka talo palaisi ympäriltä.

Paistoi lättyjä, meni välillä lukemaan akuankkaa ja nukahti. Lätty oli pikimusta korppu ja kämppä täynnä jatkua.

Lykkää likaset astiat sängyn alle ja kun puhtaat loppuu, ostaa kerta-astioita.

Se on ny kuitenkin käynyt töissä useamman vuoden putkeen....mitä edelleen hämmästelen.

Vierailija
12/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toista saa patistella jos haluaa että jotain tapahtuu? Tai ettei käskystäkään huolimatta tapahdu mitään.

Vierailija
13/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaa ja lupaa muttei kuitenkaan saa aikaseksi tehtyä. Aina on jos jonkinlaista tekosyytä. Laiska, saamaton, ärsyttävä.

Vierailija
14/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kerta toisensa jälkeen, jankaat ja jankkaat. Onko kaikki miehet tällaisia!?!?

Vierailija
15/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kerta toisensa jälkeen, jankaat ja jankkaat. Onko kaikki miehet tällaisia!?!?

ON. Paitsi että mä en jankkaa, kun se on nalkuttamista enkä halua nalkuttaa. Kiukkua puran esimerkiksi lenkkipolulla. Pysyy kuntokin hyvänä.

Vierailija
16/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtiliike on jo se, että se pelaa pleikkaria telkkarin katsomisen sijaan.

Vierailija
17/17 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin viimeisen palveluksen ja pakkaisin sen laukut valmiiksi ja toivottaisin hyvää loppuelämää.