Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä rv

Vierailija
06.08.2009 |

sukupuolen voi selvittää ja missä?

Täytyykö mennä yksityiselle vai näkeekö sen neuvolan lääkärissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on joskus rv 19 tienoilla

Vierailija
2/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni se on pinnallista idiotismia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puoltaväliä raskautta.

Sillonkin (yksityinen tai normi tarkastus) niin tulos on aina EHKÄ.

Minulle on kerran ultraaja sanonut ettei kerro koska kyseessä lääketieteellinen tutkimus.

Kerran kävin 3 kertaa ultrassa raskauden aikana ja joka kerta ultraaja kysyi "Onko vielä jotain jota haluatte tietää?" Eli selvitti sukupuolen.

Vierailija
5/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspolilla, ja siinä yhteydessä mikäli olosuhteet on suotuisat saattaa näkyä myös sukupuoli.

Vierailija
6/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neuvolassa ei ultrata vaan sitä varten mennään erikseen ultrakeskukseen.

Mutta jos teillä on pelit ja vehkeet niin oletan että sinulle kerrotaan milloin ultrataan ja kuinka silloin toimit, eli pissaatko rakon tyhjäksi ennen lääkäriä jne.

Minulle on nämä kerrottu ekalla raskauskerralla ja soittaessa ekaa neuvolaa on asia käyty nopeasti myös läpi.

5

Vierailija
7/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen on niskapoimu-ultra, jossa ei vielä sukupuolta näe. Kannattaa asennoitus rakenneultraan kuitenkin siten, että siellä katsotaan paljon tärkeämpiä asioita kuin sukupuoli: onko aivot ja muu keskushermosto kehittynyt, onko sydämen rakenne normaali jne. Itse pidin siksi kovin arvokkaana tuota käyntiä, vaikka taisihan se sukupuolikin paljastua...Ja nyt on niin paljon tyttövaatetta hankittuna, että voi nolo, jos arvasi väärin!

Vierailija
8/8 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenneultraa! Oulussa ainakin rakenneultra täytyy tällä hetkellä käydä yksityisesti mikäli sen aikoo saada. Itse kävin, mutta en todellakaan sukupuolen selvittämiseksi vaan nimenomaan mahdollisten rakennepoikkeamien havaitsemisen vuoksi.