Miksi jotkut haluavat laittaa kalan auton perään? Miksi
sitä pitää toitottaa ja liikenteessäkin pitää ajaa erityisen kauniisti kun on se perässä?
Kommentit (11)
kuljettajan olevan aktiivi kristitty eli uskovainen
ihan pihalla, siis vetävät jotain lahnaa pitkin teitä?
Onko se tosiaan joku lahna auton perässä ja kuvastaako se lahna heidän seksielämää vai mistä kyse. Ai, autuas AV, valaise pimeydessä vaeltavaa!
Ei mitään lahnaa perässä vedetä :)
Vai onko vaan yhteisöllisyyden merkki kuten Helvetin Enkeleilläkin omansa? Siis, haluan kuulua joukkoon...
niin kyllä on todella tietämätöntä porukkaa. Kyse on sellaisesta autoonkiinnitettävästä kalasymbolista, joka on kristittyjen tunnut jo alkukirkon ajoilta.
Sitä en ihan ymmärrä minäkään, että miksi sitä pitää liikenteessäkin todistella. Vaan miksipä ei? Jenkeissä ihmiset laittavat autoihinsa kaikenlaisia puskuritarroja, joilla kerrotaan poliittisesta kannasta ja lasten koulumenestyksestä, niin että siihen verrattuna tuo ei niin paljon ihmetytä.
Taas oppi jotain uutta av:lla. En oikein ymmärrä, mutta eipä tuo haittaakaan kuten ei muutkaan merkit. Oli sitten kristillisiä tai saatanallisia tai mitä vaan. Teothan ne ratkaisee, suvaisevaisuutta kaipailen...
minä olen tuo tietämätön, siis kyllä tuo symboli on tuttu, kun linkin avasi, alkuperäinen viesti vain harhaanjohtava. Ei kyllä mun silmiin ole kertaakaan missään autossa sattunut tuo merkki. Kiitos av tästäkin korvaamattomasta tiedosta ;)
se joku uskovaisten juttu ole?