Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä miten ihmiset voivat lihoa yli 100-kiloisiksi...

Vierailija
28.08.2009 |

Koska itsekin olen lihava. Tai kiloissa en lihava, mutta täynnä löysää löllöä... silti painan vain reilu 70 kiloa.

Mutta.. olen varmaan 20 vuotta syönyt kuin HEVONEN !!! Ihan oikeasti kaikki katsovat järkyttyneinä annoksiani, voin vetäistä kahden rekkamiehen kokoiset lautaselliset tuosta vaan.

Normaali ahmimispäiväni on usein sisältänyt esim. Hesen ateria, sipsipussi, rasvaisia leipiä monin täyttein, tavallista ruokaa hevosannoksin, karkkia jne jne. Eli olen syönyt aivan tolkuttomasti, silti olen lihavimmillani ollut n. 78 kiloa. En harrasta liikuntaa.

Joten miten ihmeessä ihmiset voivat lihoa yli 100-kiloisiksi, kuinka järjettömästi heidän sitten täytyykään syödä??? Vai olenko vain joku ihmeen luonnonoikku etten tuon enempää liho?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rasvaa ei ole :)

Vierailija
2/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. pahimmillaan 120kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yritän vahtia painoani aika tarkkaan ja nyt olen pitänyt kiinni, et yli 70kg:n paino ei saa nousta.

Mut syön todella vähän, en mitään makeita tms. ja silti tuntuu olevan vaikeaa edes pitää paino tässä. Tosin lipitän alkoholia viikonloppuisin, mutta en känniin asti eli tuskin siitäkään saan niin paljon energiaa.

Mulla iän myötä alkanut olla vaikea pitää painoa tässä. Olen aina ollut todella laiha tai ainakin hoikahko, mut iän myötä painoa meinaa kertyä ihan syömättäkin.

Vierailija
4/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi aamulla, yksi illalla. suklaa on hyvää. ei se enempää vaadi. muuten ihan normiruokavalio

Vierailija
5/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis ole lihava mielestäni, vaan sitä löllöä läskiä on silti järjettömästi, siis lähinnä lantiolla ja takamuksessa. Aina saankin kuulla huutoja siitä läskiperseestä, ja lantion takia housut ovat kokoa 44.

Silti niitä kiloja on vain sen reilu 70. Kauhistuttaa ajatellakin mikä housujen koko olisi jossain yli sadassa kilossa!

Tästä nyt yritän taas aloitella terveellisiä elämäntapoja, mutta on se niin pirun vaikeaa, kun on 20 vuotta tottunut ahmimaan rekkamies-Hese-annoksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan