Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tolvakevanhemmat, jotka tukkivat lastenvaunuilla puoli kahvilaa.

Vierailija
28.08.2009 |

Tänäänkin yksi ikä-äiti ja -isä olivat asettaneet vaunut ja itsensä niin, että veivät kaksi pöytää ja yhdeksän paikkaa. Toki lapsi on ruokittava, mutta muun maailman ei tarvitse siihen osallistua. Äläkä sano, että olisin avannut suuni. Pitää tajuta itse ottaa muut ihmiset huomioon ilman ulkopuolisten ohjausta. Ja kyllä, minulla on lapsia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja tuntuu että olen ihan missä tahansa, olen aina tiellä. Saan mulkoilua osakseni kun tukin tavaratalojen hissit, kahviloissa tai ravintoloissa en käy kun äärimmäisessä pakossa tuplarattaiden kanssa. Tiedän että on tosi paljon näitä ajattelemattomia vaunuhirmuja, jotka tukkii huomaamattaan ja sokeuttaan puoli kahvilaa, mutta ei ole kivaa meilläkään jotka tiedetään olevamme tiellä jokapaikassa, ja jengi kyttää aina sillä silmällä että 'tarviiko nyt tänne tunkea noiden kanssa'. Onneks on söötit lapset että niillä saa edes vähän anteeks! :D

Vierailija
2/2 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päästän vaunulliset aina hissiin ennen minua, kun en enää vaunujen kanssa kulje. En ole vaunuvainooja, ärsyynnyn ihmisistä, jotka eivät yritäkään ottaa muita huomioon. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi