Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa hehtaaripersemammat jotka jäävät seisomaan vaunujen viereen linja-autossa?

Vierailija
28.08.2009 |

Enkä tarkoita että joku seisoisi vaunujen aisapuolella, vaan nimenomaan kaksien vauvanvaunujen välissä, jossa ovat hehtaariperseellään valmiita murskaamaan juuri minun vauvani allensa äkkijarrutuksessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi sanalla Miksi.

Vierailija
2/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttais jos ne seisois siinä, kun ei pääsis ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä seison siinä välissä joskus siitä yksinkertaisesta syystä, että teen tilaa muille.

Vierailija
4/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussi lähtee liikkeelle, on syytä hilata se hehtaariperseensä sinne vaunujen aisapuolelle ulko-oven viereen jotta ei tule ruumiita kun marimekkomamman läskiperse lysähtää äkkijarrutuksessa viereisten lastenvaunujen päälle ja tappaa vauvan tai pikkulapsen.

Vierailija
5/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jäävät tukoksi siihen auton keskiosaan. Eivät tajua täyttää bussia takaosasta päin. Siinä sitten keikutaan vaarallisesti melkein lastenrattaiden päällä.

Vierailija
6/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä seisoskelemaan. Se on vaarallinen paikka.

Vierailija
7/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauva ei selviä siitä että lähes satakiloinen marimekkomamma lysähtää äkkijarrutuksessa lastenvaunujen päälle.

Vierailija
8/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä oven lähellä on jopa kieltotaulu. Joskus olen ollut bussissa, jossa kuljettaja on kieltäytynyt ajamasta, ennenkuin ihmiset ovat siirtyneet turvalliseen paikkaan.

Vierailija
9/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onka vieressä 100 kg Marimekkomamma vai 45 kg liituraitapukuäiti, vahinkoa tulee rajusti joka tapauksessa.

Vierailija
10/10 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rauhassa ja kuski karjuu korkeitaan niille tampiolle, jotka eivät tajua siirtyä keskeltä takaosaan vaan jäävät tukkeeksi. Vaunujen kanssa kulkijat seisoskelevat (ne jotka tajuavat) keskioven vieressä eivätkä vaunujen välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi