Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan voi kestää tilisiirto Sampopankin sisällä??

Vierailija
28.12.2008 |

Siirsin jo keskiviikkoaamuna rahaa Sampopankin sisällä tililtä toiselle, mutta se ei vieläkään ole ilmestynyt tälle toiselle tilille, näyttää vain katevarausta. Milloinkahan se mahtaa siellä olla todellisuudessa?

Eikö siirtoja tapahdu muka pyhien aikana ollenkaan saman pankin sisälläkään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/12 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä maksoin yhden laskun ja sekin näyttää vain tilannetta "varattu". Yleensä nekin on aina menneet saman tien, oli arki tai pyhä. Siis mitä kummaa???

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aktiassa ainakin näkyy aina ihan välittömästi samantien.

Vierailija
4/12 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkään. Toivon mukaan huomenna näkyy!!!

Vierailija
5/12 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirsin Tapiolassa rahaa kahdelta eri tililtä yhdelle saman pankin sisällä jouluaattona ja ihan samantien ne kyllä siirtyivät ja näkyivät siellä.

Vierailija
6/12 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siirtyy välittömästi vaikka pyhänä.

Vierailija
7/12 |
28.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirsin juuri tytölleni rahaa. Maksu veloitettiin mun tililtä, mutta tytön tilillä näkyy, että summa on varattu mutta ei vielä toteutunut. Tosin saldossa se näkyy käyttövarana.

Vierailija
8/12 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:57"]

minulle pistettiin tilinsiirtona torstaina rahaa ja tietääkseni siinä menee yleensä 1-3 päivää, että rahat ovat tililläni, mutta niitä ei näy vieläkään tililläni. mistä johtuu ? kulkeeko raha sit ollenkaan pyhäpäivinä ?

[/quote]

ei päivää vaan pankkipäivää! Eli näkyy sulla tiistaina tai keskiviikkona. Pyhät ja lauantai ei ole pankkipäiviä.

Vierailija
9/12 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa näkyy kyllä siirretyllä tilillä heti siirron jälkeen, kun saman pankin sisällä siirtää. Katevarauksena se näkyy maksajan tilillä seuraavaan pankkipäivään asti. Raha siis kulkee ihan normaalisti. Jos kyse on laskunmaksusta esim oman pankin luottokorttilaskusta, niin se raha saattaa kiertää erillisen luottotilin kautta (pankin oma juttu) jolloin suoritus maksusta kirjaantuu maksetulle tilille vasta seuraavana pankkipäivänä. T. Pankissa työskentelevä

Vierailija
10/12 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle pistettiin tilinsiirtona torstaina rahaa ja tietääkseni siinä menee yleensä 1-3 päivää, että rahat ovat tililläni, mutta niitä ei näy vieläkään tililläni. mistä johtuu ? kulkeeko raha sit ollenkaan pyhäpäivinä ?

Vierailija
11/12 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina näkynyt heti. Viikonloppuna ei näy saldossa, mutta käyttövarassa kyllä, eli et voi nostaa ko. rahaa tililtä, mutta kortilla voit sen summan käyttää. 

En ole nyt pääsiäisenä tehnyt soirtoja, joten jos siellä on jokin häiriö, niin siitä en tiedä. Mutta normaalisti siis näin.

olen jope tytölle puhelun aikana siirtänyt rahaa tilille, ja hän on odottanut automaatilla ja nostanut rahaa sitten samantien.

Vierailija
12/12 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kysyisin mitä tämä meinaa kun eilen nordeasta siirrettiin rahaa nordeaan niin tuli kesken varattu summa huomenna kun pankki siirtää automaattisesti. Eli näkyykö tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme