Mullon paha Michael Jackson-addiktio!!!
Siis eikö tämä lopu koskaan? Kaksi kuukautta jo mennyt niin että joka päivä pitää kuunnella Michael Jacksonia, lukea aiheesta ja youtubekin on niin täynnä MJ-aiheisia pätkiä että elämä menisi katsellessa. Tämä on kuin syöpä ja valloittaa koko elämän! Työpaikallakin soi koko ajan kukas muu kuin MJ. Pitäiskö mun mennä katkasuun vai meneekö tämä itsestään ohi?
Kommentit (8)
No tuota.. ei se kyllä mene ohi koskaan :)
Minä itkin monta viikkoa lähes joka päivä, Maikkelin kuoleman jälkeen. Join viiniä ja katsoin youtubesta sen videoita. Sitten se meni ohi, onneksi!
Oli kyseessä kuka tahansa muu pedofiili niin kukaan ei itkisi perään! Mutta kyllä minäkinnolen sitä mieltä että ehdoton kuningas hän oli musiikin ja tanssin saralla, ketään samanlaista ei ole ollut eikä tule. Ja tuo sairaus oli mielestäni hänellä enemmänkin sellaista peter pan- syndroomaa, ei kyennyt kasvamaan aikuiseksi, oli seksuaalisesti lapsen tasolla. Apua olisi tarvinnut.
Minullakin oli aivan samanlaista vielä muutama vuosi sitten, olin aivan neljä vuotta aivan lääpälläni häneen ja omistin kaikki mahdolliset fanitavarat ja levyt. Sittemmin fanitus ja vahtui hiljaiseen kunnioitukseen häntä kohtaan.
mj ei ollut pedo. se yks poikahan tunnusti että syytökset olivat tekaistuja.
No jonkunmoinen sairaus sillä kyllä oli, vauvanukkeja yms huoneessa...
mä surffaan kaikki sivut missä siitä on ja tutkin tarkkaan taustaa jne. Olen aina ollut Mj fani, tmutta kai tää ohi menee. Sen kuolema tuli niin yllättäen ja olihan hän Suurin kaikista!