Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä neuvoksi? Miehen nykyinen on mustasukkainen minulle ?

Vierailija
28.08.2009 |

Syytä mustasukkaisuuteen ei ole, avioeron hain miehen uskottomuuden vuoksi ja takaisin noihin uskottomuuskuvioihin en todellakaan halua uudelleen mennä. Meillä yhteinen lapsi, ja soittelemme toisillemme vain lapsen asioihin liittyen. Tai lapsen halutessa soittaa isälleen tai äidilleen. Monesti olen kuullut, että kun lapsi soittaa isältään minulle, niin taustalta kuuluu, että taasko sille lutkalle soitetaan. Muuten lapsi pitää miehen nykyisestä ja olen siitä iloinen.

Mutta nyt olen kuullut tuttaviltani, että tuo nykyinen lähettää juoruja, joissa minä vikittelisin exääni takaisin. Itse en ole tätä nykyistä koskaan tavannut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä se exällesi selväksi.

Monesti olen kuullut, että kun lapsi soittaa isältään minulle, niin taustalta kuuluu, että taasko sille lutkalle soitetaan.

Vierailija
2/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voit vain kontrolloida omaa käytöstäsi. Älä anna lapsesi nähdä, että sinua ärsyttää se.

Ole tilanteessa aikuinen vaikka vaikeaa se on!! Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää vain, että lapsi joutuu kuulemaan, kun äitiä mollataan.

Vierailija
4/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toivoa, että se helpottaa ajann kanssa. Tosin se on paljon miehestäkin kiinni, että osaako se vakuuttaa naisen olevan hänelle tärkein. Ehkä mies onkin puhunut sinusta liian kunnioittavasti.

Jos haluat vauhdittaa asioita, niin kokoonnutte yhteen keskustelemaan asiat halki.

Vierailija
5/5 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se ukkokin kuriin. Jos lapsi kuulee, että omaa äitiä sanotaan lutkaksi niin siinä on jo uudella ja exällä vikaa. Et kyllä sitä salli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan