Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimusten mukaan narsistiset ihmiset menestyvät Facebookin kaltaisissa palveluissa

Vierailija
27.08.2009 |

Siellä narsisteilla on enemmän ystäviä ja edustavampia kuvia itsestään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/7 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebn ole kyllä mikään persoonallisuushäiriöinen mutta tykkään kyllä itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ajatellut että esim. ne joilla on eniten kontakteja listallaan olisivat jotenkin menestyneempiä kuin ne joilla facebook ei ole yhtä aktiivisessa käytössä.

Itse muuten mietin että olen varmaan tosi tavissuomalainen kun tahallani en valinnut mitään superkaunista kuvaa itsestäni facebookiin - nolostelin oikein että sitten ihmiset varmaan luulisivat että mä luulen olevani aina sen näköinen ja naureskelisivat kuinkä mä olenkin olevinani... Sisäänrakennettu alemmuuskompleksi.

Vierailija
4/7 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kaikilla (muilla paitsi mulla) tavoitteena saada mahdollisimman monta ihmistä kaverilistalle?

Mä en kyllä tajuu mitä järkeä on sellaisilla kavereilla, joille ei näytetä esim. status-päivitystä. Siis miksi niitä ei nakata pois kaverilistalta, jos ei haluta että ne näkee tietoja facebookista.

Taidan olla yksinkertainen.

Vierailija
5/7 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja se onnistuu vaan olemalla "kaveri".

Vierailija
6/7 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi esim. mielestäni aika tylyä jos hylkäisin mieheni sukulaisten kaveripyynnöt, mutta en silti halua että ne näkevät mun tilapäivityksiäni.

Mä en kyllä tajuu mitä järkeä on sellaisilla kavereilla, joille ei näytetä esim. status-päivitystä. Siis miksi niitä ei nakata pois kaverilistalta, jos ei haluta että ne näkee tietoja facebookista.

Vierailija
7/7 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 ystäväni kanssa jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä