Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis gallup. ov

Vierailija
27.08.2009 |

Mikä on sun mielestä hidasta toimintaa (tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen):

-Huutajan maksaminen, onko sun mielestä hidasta toimintaa, jos huutaja maksaa vaikkapa kolmen-neljän päivän päästä kohteen sulkeutumisesta?

-Kohteen postittaminen? Missä ajassa sun mielestä myyjän "pitää" postittaa maksamasi tuote, ilman, että se on sun mielestäsi hidasta toimintaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain myyntiin laittaa tai ostaa

Vierailija
22/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakin puuhaa. Ja harvoin tuolta mitään huudankaan. Just näiden tiukkapipojen takia, jotka vaativat maksun heti! Ja pst. olen aina maksanut huutoni 2-4 päivän kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi kävin netissä maanantaina. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
24/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jotain rauhoittavaa

Vierailija
25/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huutajan maksaminen on hidasta jos maksua ei suoriteta viimeistään seuraavana päivänä kun kohde on mennyt kiinni ellei sitten asiasta ole sovittu jo aikaisemmin. Eli jos kohde menee kiinni keskiviikkona oletan että maksu maksetaan viimeistään torstain aikana. Luulisi että jokaisella löytyy se 5min aikaa että ehtii maksaa maksun... Toisaalta kyllä jos huuto menee kiinni perjantai-iltana niin minusta on se ja sama maksetaanko maksu lauantaina tai sunnuntaina koska tuote kuitenkin lähtee vasta arkena eteenpäin. 2. Tuotteen postittaminen. Hieman enemmän aikaa annan mielessäni. Jos maksu tulee tilille esim. maanantaina niin oletan että tuote on postissa keskiviikkona niin että se ehtii vielä lähteä sinä päivänä.

Näin ajattelen itsekin ja näin minusta toimii aikuinen vastuullinen ihminen. En voi sietää noita maksetaan jos jaksetaan -tyyppejä.

Vierailija
26/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaminen: Myyjänä odotan viikon verran maksua, jonka jälkeen pistän meiliä,että koskas maksaisi.

Ostajana normaalisti maksan samana päivänä tai huomenna.Pari kertaa on "venähtänyt" maksu kolmen päivän päähän.

Postitus:Myyjänä pyrin luonnollisesti lähettämään mahdollisimman pian maksun jälkeen.Aina en kuitenkaan heti kohta pääse postiin, koska autoa ei ole eikä posti ole lähellä.Maksimissaan on mennyt viitisen päivää.

Tosin jos maksua on saanut odottaa useita päiviä en myöskään varta vasten lähde postiikaan vaan ostaja "saa" odottaa siihen asti kun tulee jotain muuta asiaa postille päin (yleensä toi max. 5päivää).

Koska itse maksan melkolailla heti haluaisin myös saada ostamani tuotteen/-t pian.Odotan viikon verran ja sitten kirjoittelen ja kysyn mikä maksaa.

Mulla on ollut kaikenlaista pientä myynnissä, jotka ei juuri mitään maksa ja ne saatan lähettää jo ennen kuin maksua näkyy tilillä

Vierailija
27/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä maksu että postitus, hoidetaan noin 5 päivän kuluessa.

Vierailija
28/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 95% huutamistani huudoista samana päivänä, joskus seuraavana. Samaa toivoisin huutajilta, mutta kyllä minä sen 5 vrk odotan. Sen jälkeen alkaa jo olla hidasta toimintaa mielestäni.

Postitan itse 1-2 x vko sen mukaan, onko summa näkynyt tilillä jo. Sen perusteella osa huutajista saattaa saada pakettinsa minulta jo seuraavaksi arkipäiväksi, osa taas joutuu viikon odottamaan jos vaikka sattuu viikonloppu väliin. Se on mielestäni riittävä tarkkuus ja nopeus. Samoin alan itse ihmetellä, jos ei pakettia kuulu viikon kuluessa - paitsi jos huuto tulee ulkomailta.

Vierailija
29/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitus saisi olla mielellään 1-3 päivää siitä kun suoritus näkyy tilillä. Eli mitä nopeammin maksaa, sitä nopeammin myös saa tuotteen.

Ja jos jotain viivettä tulee, niin meili on hyvä keino ilmoitella ja kysyä esim. saako maksuaikaa hieman. Mutta ennen huutamista kannattaa kysyä saako maksuaikaa, jos sitä tarvii viikkotolkulla!

Mutta mullekin pääasia on, että on ylipäätään lunastamassa huudon. Maksuaikaa useimmiten saa kunhan kysyy meilillä siitä.

Vierailija
30/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 95% huutamistani huudoista samana päivänä, joskus seuraavana. Samaa toivoisin huutajilta, mutta kyllä minä sen 5 vrk odotan. Sen jälkeen alkaa jo olla hidasta toimintaa mielestäni. Postitan itse 1-2 x vko sen mukaan, onko summa näkynyt tilillä jo. Sen perusteella osa huutajista saattaa saada pakettinsa minulta jo seuraavaksi arkipäiväksi, osa taas joutuu viikon odottamaan jos vaikka sattuu viikonloppu väliin. Se on mielestäni riittävä tarkkuus ja nopeus. Samoin alan itse ihmetellä, jos ei pakettia kuulu viikon kuluessa - paitsi jos huuto tulee ulkomailta.

Jos kerta maksukin pitää suorittaa heti, niin kyllä se postituskin pitää hoitaa heti eikä viidestoista päivä!

Itse odotan maksua viikon ja sitten laitan huutajalle muistutusviestin ja jos vieläkään ei tapahdu mitään, niin sitten lävähtää nega. Parhaimmillaan olen odottanut 2,5 viikkoa ja se oli jo liian hidasta toimintaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä