Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis gallup. ov

Vierailija
27.08.2009 |

Mikä on sun mielestä hidasta toimintaa (tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen):

-Huutajan maksaminen, onko sun mielestä hidasta toimintaa, jos huutaja maksaa vaikkapa kolmen-neljän päivän päästä kohteen sulkeutumisesta?

-Kohteen postittaminen? Missä ajassa sun mielestä myyjän "pitää" postittaa maksamasi tuote, ilman, että se on sun mielestäsi hidasta toimintaa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tietty toivoisin, että maksettaisiin muutaman päivän sisällä, viimeistään viikon. Yli viikko menee jo liian hitaaksi. Samapostituksen kanssa. Olisi ainakin kiva jos ilmoitettaisiin mahdollisista viiveistä.

Vierailija
2/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla noin viikko aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jos teidän mielestänne esim. jos huutaja maksaa 7 päivän päästä kohteen sulkeutumisesta, on hidasta toimintaa, niin missä ajassa toivotte saavanne maksun? Ja onko teillä kohteissa mainintaa tuosta ajasta?

Vierailija
4/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minä suutu näistä "maksa kolmen päivän sisällä" tyypeistäkään, koska itse maksan huutoni heti.

jos haluaa muutoksia tai tietää tulevan viivytystä, niin silloin olisi hyvä ilmoittaa niistä heti eikä sitten viikon päästä.

Vierailija
5/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksu parin päivän sisällä, koska en jaksa odotella milloin maksu tulee vai tuleeko. Olen tuotakin joutunut joustamaan välillä lähes viikkoon kuitenkin. Musta jos jotain haluaa ostaa niin silloin pitäs olla myös sulkeutumispäivänä rahaa se maksaa tai sitten jättää ostamatta.

Vierailija
6/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huutajan maksaminen on hidasta jos maksua ei suoriteta viimeistään seuraavana päivänä kun kohde on mennyt kiinni ellei sitten asiasta ole sovittu jo aikaisemmin. Eli jos kohde menee kiinni keskiviikkona oletan että maksu maksetaan viimeistään torstain aikana. Luulisi että jokaisella löytyy se 5min aikaa että ehtii maksaa maksun... Toisaalta kyllä jos huuto menee kiinni perjantai-iltana niin minusta on se ja sama maksetaanko maksu lauantaina tai sunnuntaina koska tuote kuitenkin lähtee vasta arkena eteenpäin.

2. Tuotteen postittaminen. Hieman enemmän aikaa annan mielessäni. Jos maksu tulee tilille esim. maanantaina niin oletan että tuote on postissa keskiviikkona niin että se ehtii vielä lähteä sinä päivänä.

Vierailija
7/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sääntö selvästi esillä!

Et viittis kertoa sun nickiä, niin osaan karttaa sun kohteita! Itse kyllä maksan heti tai seuraavana päivänä, mutta mua vaan vituttaa tuollaiset "Maksu heti" tyypit! Ja yleensä nuo myyjät postittaa maksetut kohteet 10-14 päivän päästä!

Vierailija
8/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen neljän päivän jälkeen maksaminen ok eikä lainkaan liian hidasta, onpa minulla joku maksanut paljon paljon myöhemminkin enkä ole siihen kuollut. Lähinnä sitä haluaa tietää, että ostaja on tosiaan ottamassa tavaraa.

Viikko sanoisin on ihan ok maksuaika.

Lähettäminen: mielestäni on aivan ok, että lähettää tavaran 2-4 päivä sen jälkeen kun näkee maksun tilillä. Ei kukaan odota, että myyjä kyttää netiipankkia päivittäin + säntää heti postiin kun maksu siellä näkyy. Ja olen saanut positiivista palauetta nimenomaan nopeudesta. Mutta ehkä jonkun mielestä tuo on hidasta.

Vierailija
9/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä vain ostan, en oikeastaan koskaan myy. Maksun suoritan heti samana päivänä tai sitten seuraavana. En ymmärrä miksi venyttäisin ja vanuttaisin maksamista puolikkaalla viikolla tai viikolla kun se nyt oikeasti ei vie kuin sen viisi minuuttia. Ymmärrän jos jonkun pitää lähteä pankkiin maksamaan lasku että sinne ei viitsi ihan heti lähteä mutta hei oikeasti - lähes jokaisella on nettipankkiyhteys eli miksei sitten maksa heti/lähes heti sitä tuotetta kun sen on voittanut (olettaen tietenkin että on saanut myyjän tilitiedot). En myöskään ymmärrä sellaista että "no mutku mulle tulee rahaa vasta viikon kuluttua". Jos ei ole rahaa ostaa niin ei kannata huutaa tuotetta. Harvoin huutiksessa on niin ainutlaatuisia tuotteita etteikö toista suht. samanlaista voi huutaa silloin kun sitä rahaa on.

Vierailija
10/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sääntö selvästi esillä! Et viittis kertoa sun nickiä, niin osaan karttaa sun kohteita! Itse kyllä maksan heti tai seuraavana päivänä, mutta mua vaan vituttaa tuollaiset "Maksu heti" tyypit! Ja yleensä nuo myyjät postittaa maksetut kohteet 10-14 päivän päästä!

Vastasin tähän mitä ajattelen ja ajattelen näin. En kuitenkaan ole kertaakaan laittanut negapalautetta vaikka myyjä/ostaja olisi toiminut mielestäni sikahitaasti - mietin mielessäni vaan että olipa hidas ostaja/myyjä. Sitähän kaiketi tässä kysyttiin.

Vierailija
11/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä vain ostan, en oikeastaan koskaan myy. Maksun suoritan heti samana päivänä tai sitten seuraavana. En ymmärrä miksi venyttäisin ja vanuttaisin maksamista puolikkaalla viikolla tai viikolla kun se nyt oikeasti ei vie kuin sen viisi minuuttia. Ymmärrän jos jonkun pitää lähteä pankkiin maksamaan lasku että sinne ei viitsi ihan heti lähteä mutta hei oikeasti - lähes jokaisella on nettipankkiyhteys eli miksei sitten maksa heti/lähes heti sitä tuotetta kun sen on voittanut (olettaen tietenkin että on saanut myyjän tilitiedot). En myöskään ymmärrä sellaista että "no mutku mulle tulee rahaa vasta viikon kuluttua". Jos ei ole rahaa ostaa niin ei kannata huutaa tuotetta. Harvoin huutiksessa on niin ainutlaatuisia tuotteita etteikö toista suht. samanlaista voi huutaa silloin kun sitä rahaa on.

netissä päivät pitkät!

Ja pst. Kyllä siellä voi olla ainutlaatuisia kohteita, esim. jotkut keräilyjutut, jotka ovat harvinaisia ja joita näkee ehkä kerran tai kaks vuodessa myynnissä.. Joskus ei edes sitäkään.

Vierailija
12/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan käy edes omassa sähköpostissa kerran päivässä niin sinnehän se on plompsahtanut meili että sinulla oli voittajahuuto. Ja jos sitten käy maksamassa huudon niin siinäpä se on. Netissä siis täytyy viettää hurjat noin kymmenen minuuttia per päivä että pystyy maksamaan huutonsa seuraavana päivänä kun huuto on mennyt kiinni.

Jos ei siihen pysty niin en kyllä tiedä miten ehtii siellä huutonetissäkään käydä. ;) Ja ei kai se niin vaikeaa ole muistaa että "huusinpa sen ja sen tuotteen ja se on menossa umpeen silloin ja silloin". Usein vielä huutajat ovat niin innostuneita tuotteesta että viime hetkillä kyttäävät korotuksia joten automaattisestihan sitä ollaan linjoilla kun kohde menee kiinni.

Eli huono tekosyy.

Vierailija
13/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei "roiku" siellä netissä?

Kyllä yli viikko menee puolin ja toisin yli ymmärryksen.

Vierailija
14/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä tarviikaan asua kunhan nyt meilinsä kattoo kerran päivässä. Se riittää siihen että saa tietää että on voittanut huudon ja pystyy maksamaan tuotteen.

Vierailija
15/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohde sulkeutuu. Katsos, kun automaattiakin voi käyttää. Katsos, kun kaikki eivät ole samanlaisia kuin kultaseni. Ja sitten on myös nämä myyjät, jotka sulkevat kohteen heti huudon jälkeen. Vaikka sitä osta-heti-systeemiäkin voisi käyttää..

Vierailija
16/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten että tekee aikaa sille että tsekkaa meilinsä tai huutonetin sivunsa kun kohde on mennyt umpeen ja katsoo voittiko huudon. Ja jos voitti niin maksaa huutonsa.

Jos ei tähän ole valmis sitoutumaan niin sitten voi jättää huudot muille.

Vierailija
17/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei "roiku" siellä netissä? Kyllä yli viikko menee puolin ja toisin yli ymmärryksen.

Ja hei, ihan totta. Kaikilla ei edes ole nettiä kotona! Vaan käyttävät työpaikan konetta, tai koulun tai kirjaston. Ja kaikki eivät todellakaan tarkasta meilejään päivittäin..

Vierailija
18/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohde sulkeutuu. Katsos, kun automaattiakin voi käyttää. Katsos, kun kaikki eivät ole samanlaisia kuin kultaseni. Ja sitten on myös nämä myyjät, jotka sulkevat kohteen heti huudon jälkeen. Vaikka sitä osta-heti-systeemiäkin voisi käyttää..

Vierailija
19/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei "roiku" siellä netissä? Kyllä yli viikko menee puolin ja toisin yli ymmärryksen.

Ja hei, ihan totta. Kaikilla ei edes ole nettiä kotona! Vaan käyttävät työpaikan konetta, tai koulun tai kirjaston. Ja kaikki eivät todellakaan tarkasta meilejään päivittäin..

Vierailija
20/30 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tekosyitä täällä. Mutku mutku.

Jos huutaa niin kaipa sitä nyt voi laittaa edes sen pari minuuttia siihen että tsekkaa meilin päivittäin. Ai niin mutta kun sitä ehtii kyllä tutkia huutiksesta tuotteita ja laittaa huutoja mutta ei käydä meilissä. Joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi