Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja mikä jättiläisvauva tuossa vauva ohjelmassa syntyi.

Vierailija
27.08.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jättiläisvauvat" ovat 3,5-4 kg

Vierailija
2/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapseni on myös jättiläiinen. tai siis oli syntyessään.. ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jättiläisvauvat" ovat 3,5-4 kg

olen sitten vissiin synnyttänyt kaksi jättivauvaa. :)

Vierailija
4/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 kg ole aika "normaalin" kokoinen..?!

Vierailija
5/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin äidillä oli diabetes.

Vierailija
6/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaksi 4,5-kiloista vauvaa ihan ilman diabetesta, onhan ne isoja mutta ei mitään jättiläisiä.

Vierailija
7/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei pieniä muutkaan, 4550g ja 4555g.

Vierailija
8/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsenihan painoi syntyessään 4,3kg, keisarileikkaus suoritettiin yli kaksi viikkoa lasketunajan jälkeen, niin oli ehtinyt kasvaa mekoisen isoksi... Toki oli pitkäkin, ei ollut mikään "michelin-ukko"...

Vierailija
9/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaksi 4,5-kiloista vauvaa ihan ilman diabetesta, onhan ne isoja mutta ei mitään jättiläisiä.

puoli vuotiaalta vauvalta eikä vastasyntyneeltä!

Vierailija
10/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan siihen viereen sitten meidän nelonen: 5340g ja 55cm... Eikä ollut vikaa sokereissa!

Vierailija
11/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat 4,3 kg ja 55cm pitkiä.

Ponnistusvaihe ekassa 5 min ja tokassa 4 min.

Ei nyt miltään puolivuotiaalta vaikuttanut =)

Vierailija
12/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisia ylipainoisen mummon näköisiä. Muuten vaan isot lapset ovat yleensä isoja, mutta eivät mitään michelinejä.

Vierailija
13/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30v sitten 3,5-4,5kg oli normaalipaino. Nyt laitetaan heti leikkaukseen jos tuollainen on tulossa. Ja kaikki kipulääkkeet ja muut sitten 3kg:n lapsen synnytykseen. Muutenhan se tuntuisi jossain.

Vierailija
14/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisia ylipainoisen mummon näköisiä. Muuten vaan isot lapset ovat yleensä isoja, mutta eivät mitään michelinejä.

Olen samaa mieltä sun kanssas. Tuo vauva oli LÄSKI!

Kyllä meidänkin esikoinen painoi 4600 g (eikä ollut mikään sokerivauva!) ja oli 56 cm pitkä eikä hän ollut lähelläkään tuon näköinen kuin tuo vauva!

Vierailija
15/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen ongelma tuntuu olevan joillain noitten puudutusten ja leikkausten kanssa?? ite otin epiduraalin, autto avautumisvaiheen aikana supistuksiin, mutta ponnistusvaiheessa olin ilman koska kätilö ei lisännyt annosta tarpeeksi ajoissa. Ja olisin mielelläni ottanut kyllä!!! ei se kivalta tunnu.Ei kaikki nauti siitä hiton luomusynnytyksestä!kukin tietty tavallaan :)

Vierailija
16/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun neljästä synnytyksestä se luomu oli helpoin. Luomu siitä tuli kun ei mitään ehditty antaa kun olin sairaalaan mennessä jo 8 senttiä auki.

mikä ihmeen ongelma tuntuu olevan joillain noitten puudutusten ja leikkausten kanssa?? ite otin epiduraalin, autto avautumisvaiheen aikana supistuksiin, mutta ponnistusvaiheessa olin ilman koska kätilö ei lisännyt annosta tarpeeksi ajoissa. Ja olisin mielelläni ottanut kyllä!!! ei se kivalta tunnu.Ei kaikki nauti siitä hiton luomusynnytyksestä!kukin tietty tavallaan :)

Vierailija
17/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla oli siinä vaiheessa niin vähän kokemusta vauvoista ettei se mun silmääni näyttäynyt yhtään isolta vaan ihan pikkupikkuvauveliinilta... vasta kun seuraavana päivänä näin kanttiinissa muiden vastasyntyneitä, tajusin että omani todellakin oli aika roteva.

En tiedä minkä näköisiä sokerivauvat ovat, oma ei-diabetesvauvani oli vahva ja harteikas. Pää ei suinkaan ollut sen isoin kohta vaan nimenomaan hartiat, repesinkin vasta siinä vaiheessa kun hartiat tulivat ulos.

Vierailija
18/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva käydä katsomassa nettitelkkarista kun vaan tietäis mikä ohjelma ja koska... kiitos :)

Vierailija
19/19 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nykyaikaina ravinnon parannuttua ja liikunnan vähennyttyä sekä lihavuuden yleistyttyä vastasyntyneetkin ovat isompia kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän