Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siljalla matkustaneet!

Vierailija
26.08.2009 |

Osaisiko joku kertoa että missä tarjoillaan Serenaden erikoisaamiainen? Matkustamme delux-hytissä ja siihen kuuluu aamiainen mutta ilm. kuitenkin eri kuin tav. meriaamiainen. Ja eikös bon vivant aamiainen ole vain commodore luokasta ylöspäin?

Minkälaisia muuten nuo delux-hytit ovat? oletteko olleet tyytyväisiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoillaan siinä ravintolassa (nimeä en muista) missä saa halutessaan alkupalat ja jälkiruoan noutopöydästä. Erikoisaamiainen on vähän parempi, kuin meriaamiainen. Siihen kuuluu mm lasi skumppaa. Kyllähän noi asiat selviää siellä laivalla. Ehdit moneen kertaan lukea lipusta missä aamiainen tarjoillaan :)

Vierailija
2/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deluxe on entinen silja luokka, ei mitenkään kummoinen. Kivaa siinä on juomat jääkaapissa niin ei tarvitse ostaa jotain vettä tai limpparia janojuomaksi hyttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojatuolista saa vielä varavuoteen, jos tarvitsee. Plussaa hytissä on tuo aamiainen ja se, että hyttikäytävä on lukittu. Myös tilaa on ehkä vähän enemmän kuin tavallisessa A-hytissä.

Nyt Tallinkin aikaan hyttien siivous on kyllä ollut vähän niin ja näin. Viimeksi valitimme inhottavasta pölykerroksesta seinänvierustoilla ja nurkissa (ja vessan tasolla olleesta käytetystä kondomista).

Vierailija
4/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai esim. deluxe hytissä?!

Itse inhoan laivoja en kohta 10 vuoteen ole niillä YÖPYNYT, vaan mennyt kantosiipialuksella Tallinnaan ja kerran Tukholmaan aamulaivalla (hytti oli "matkalaukkusäilönä")

Minua ällöttää hytit ja niiden vajavainen siivous...! Olen pakon edessä joutunut harkitsemaan risteilyä, ja luvannut lähteä jos menemme tavis hyttiä parempaan luokkaan. Sviitti liian kallis (=tyhmää maksaa "liikaa") mutta noita "hieman parempia" hyttejä olen harkinnut, vaan enpä harkitse jos niissäkin on kondomeja vessan tasoilla...! -oksentaa-

Vierailija
5/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut Siljalla A- ja deluxe-hyteissä, ja olen ollut molempiin sinällään ihan tyytyväinen. Ovat vastaneet kokonsa, varustetasonsa ja käytettävytensä puolesta odotuksia ja olen kokenut saaneeni rahoille vastinetta.

Ainoa ongelma on tuo nykyinen siivouksen taso, joka on todella heikko. Pölyn lisäksi ongelmana on ollut usein pintojen tahmeus, ja olen itse pyyhkinyt pinnat ennen kuin asetan niille mitään omia tavaroitani. Liekö syynä kiire vai kustannustehokkuuden tavoittelu, mutta hyteissä siivotaan ilmeisesti vain lavuaari ja pönttö, pyyhitään peilit ja vaihdetaan vuodevaatteet ja pyyhkeet.

Vierailija
6/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen tarjoillaa tosiaan ala carte-ravintolassa. On vähän spesiaalimpi päivän aloitus.

Vierailija
7/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä, siivous on tosi huonoa!! Matkustimme viikonloppuna Commodoressa ja päivän aikana ei oltu pyyhitty edes lasipöytää, siivottu sipsimurusia lapsen varapedistä, lavuaarin viemäri veti huonosti, lattiakaivosta nousi jotain mustaa tuhkantapaista töhnää jne. Kiukuttaa, kun silti on tässäkin luokassa kova hyttihinta!

Vierailija
8/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomauttavat ahkerasti siivouksen tasosta, jos vaikka laivat taas siistiytyisivät. Risteileminen on kuitenkin ihan vaivaton ja kiva tapa katkaista arki aina silloin tällöin.

Vierailija
9/9 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamankin kerran reissattua. Yleensä on kaikki jees, ei mitään kummempaa. Siisteys hyteissä on todella romahtanut Tallinkin myötä, mä kans pyyhin pöytien pinnat heti kun mennään. Lattioita ei juuri viitsi edes katsoa =0C

Yksi yli muiden kokemus, tai pitää kyllä sanoa ali muiden oli, kun mentiin lasten kanssa Deluxe-hyttiin. Pojalla kauhea pissahätä ja ensiksi vessaan. Jumalavita, siellä oli yrjöt pitkin pönttöä ja lattioita. Vessan tasot, peilit ym oli myös pesemättä kokonaan. Voi yök yök yök.

Meitsi tuuheena marssi infoon että jumaliste nyt siivoojaa vähän äkkiä!! No kaks mimmiä tulikin alle 10 minsan siivoomaan, sanalliset pahoittelut vaan. Menin takas infoon, että siis hellöy, ettekö edes korvaa mitenkään? No ei siis korvattu. Kotiin tullessa mää laitoin sellaset palautteet menemään että loppuu meidän ja tuttavienkin reissaaminen, oli sen verran tyrmäävä kokemus. Niin postissa tuli sit blaablaa-vastaus ja joku hikinen 10e:n ostokuponki vai kaksko niitä oli. Voi vitsit... Olin ehkä liian tossu siellä laivalla, mutta kun piti lapsistakin pitää huolta, niin en joutanut tappelemaan sen enempiä. Mutta olis ehkä ollu aika reilua vaihtaa hyttiä, tarjota jotain drinksukuponkeja tms hyvitykseksi.

Tuon jälkeen meni kauan, ennen kuin mentiin takas, mutta mentiin kuitenkin. Sen jälkeen on kaikki taas ollu ihan ok. Buffan taso on edelleen laskenut, mikä on jo huolestuttavaa. Ei sillä, etteikö siellä saa itseään ähkyyn syötyä näilläkin eväillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi