Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle tulee teiniäideistä mieleen ensimmäisenä...

Vierailija
26.08.2009 |

että on siinä taas yksi vahinkolapsi...Mukavahan siinä rattaissa on köllöttää tietämättä olevansa vaan VAHINKO!Ja siitä tulikin mieleeni, kun te täällä jeesustelette että lapsi on aina lahja!Mitäs sitten kun lapsi syntyy raiskauksen seurauksena tai esim.alkoholisteille tai narkomaaneille tms??Herätkää jo ihmiset!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on siinä taas yksi vahinkolapsi...Mukavahan siinä rattaissa on köllöttää tietämättä olevansa vaan VAHINKO!Ja siitä tulikin mieleeni, kun te täällä jeesustelette että lapsi on aina lahja!Mitäs sitten kun lapsi syntyy raiskauksen seurauksena tai esim.alkoholisteille tai narkomaaneille tms??Herätkää jo ihmiset!

Mä en ole teiniäiti, mutta mun esikoinen on ns. vahinkolapsi. Itse tiedän olevani myös sellainen, mutta hei, haluttu mut on kuitenkin ja aina rakastettu, samoin on meidän esikoisen kohdalla. Niin että sellasia ilosiakin vahinkoja sattuu, mietippä sitä!

Vierailija
2/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäis vaan, miten on saanut alkunsa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun nauraa!

Vierailija
4/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntynyt teiniäidille ja teini-isälle, joilla koulut kesken eivätkä olleet naimisissa. Olen kyllä aina tiennyt sen, ei kai se nyt kovin suurta ymmärrystä vaadi että hiffaa olevansa vahinko jos on syntynyt tuollaisessa tilanteessa. Mutta olen silti aina kokenut itseni rakastetuksi ja halutuksi. Siitä huolimatta, että olin vahinko. joten oletan tosiaan olleeni "iloinen vahinko".

Vierailija
5/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun nauraa!

Vierailija
6/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin iloisen vahingon saaneena :)

Vierailija
7/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sai esikoisen 19-vuotiaana. ja vasta tämä kolmas lapsi oli kylläkin vahinko joten sun teoria kusee aika pahasti.

Vierailija
9/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sai esikoisen 19-vuotiaana. ja vasta tämä kolmas lapsi oli kylläkin vahinko joten sun teoria kusee aika pahasti.

19-vuotias on ehkä teini, mutta lähinnä tarkoitin kyllä näitä 15-vuotiaita tuolla ostarilla tupakka suussa ja kakara rattaissa...

Niin, ja ei ole mitään teoriaa...

T:Ap

Vierailija
10/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä ymmärtänyt miten teinien vahinkoraskaudet ja raiskauksesta alkuun saaneet ja alkoholistiperheiden lapset liittyvät yhteen. Siis tarkoitan tuossa yhteydessä, että lapsi on aina lahja. Ja mihin siis pitäisi herätä?

Enkä myöskään ymmärrä, miten se, että saa joskus tietää olevansa "vahinko" pitäisi tehdä lapselle pahan mielen. Eihän se lapsi ole omilla teoillaan vaikuttanut asiaan, eikä raskautumisella sinänsä ole mitään yhteyttä lapsen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin tai luonteeseen. Eri asia tietysti, jos vauvasta asti saa kuulla olleensa vahinko ja kohtelu on sen mukaista, mutta normaalitilanteessa.

Vierailija
11/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella mun sydämeni sulattanut tuo ihana vahinkolapsi. Aivan yhtä paljon rakastan vahinkoa kuin tuota toivottuakin. Olen itse vahinkolapsi, enkä ole siitä koskaan kärsinyt.

Vierailija
12/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä, jossa uskonto ei juurikaan sanele lastenhankintaa. Osa vahinkolapista on sitten onnellisia vahinkoja, osa valitettavasti ei.

Mun kaverini sai kuulla 18 v synttäreidensä olevansa vahinko. Vanhemmat eivät olleet teinejä, mutta olivat olleet on-off - suhteessa. Ei ollut kiva kuulla että isä ja äiti olivat yhdessä vain hänen vuokseen. Tosin erosivat vasta kun kaverini oli täysi-ikäinen, sillä niin oli isä päättänyt. Kaverini kävi vuosia työstämässä asiaa terapiassa, sillä hän koki olemassaolollaan pilanneensa vanhempiensa elämän. Nämä kun olisivat voineet elää tahoillaan onnellisina jos hän ei olisi syntynyt. Nyt on jo sinut asian kanssa.

Vierailija
13/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin olen saanut tietää jo varhain että olen vahinko. Äiti vieläkin joskus muistuttaa miten kiva oli saada tällänen vahinko kahden pojan jälkeen.

Vierailija
14/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Etkai nyt oo tosissas, et jos lapsi on saanu alkunsa vahingossa se ei ois rakastettu?

Itte just noin kuukaus sitte synnytin "vahinkolapsen", mielettömän paljon sitä rakastan!

Lapsi sai alkunsa vahingosta, mutta oishan ollut mahdollisuus tehdö abortti, jos asia olisi tuntunut täysin vastenmieliseltä. oon teiniäiti, mutta mitä väliä? Lapsen etu menee mulla nykyään aina kaiken edelle!

Ja lapsi on lahja myös niille ihmisille, jotka on alholisteja tai narkomaaneja!

Vierailija
15/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä taas yksi hapannaama joka ei VAHINKOraskauden pelossa uskalla harrastaa seksiä kuin lastentekomielessä. Relaa nyt ja anna ukolles vähän useammin niin mielialakin kohenee kummasti :)

Minun pikku vahinkoni tuhisee tällä hetkellä vaunuissa puhtaissa vaatteissa ja vaipoissa, masu täynnä ruokaa ja korvienväli täynnä rakkautta, turvallisuudentunnetta ja luottamusta. Ja uskon voivani täysin hyvin kertoa hänen olleen vahinko kun asian kykenee tajuamaan, se ei muuta sitä tosiasiaa että hän on silti ollut haluttu ja rakastettu. Lahja.

Vierailija
16/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki olen itsekin huomannut että aivan mitään kyselemättä oletetaan että lapsi oli vahinko. Tulin siis raskaaksi 17 vuotiaana, ja lapsi ei ollut vahinko. Olettajien mieli muuttuu kyllä kun kuulevat että lapsenteko ei edes onnistuut ensimmäisellä kerralla, vaan olen läpikäynyt keskenmenon.

Vierailija
17/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK! Ja äitini ei tosiaan ollut teini silloin, ja ennestään oli jo kaksi lasta..

Vierailija
18/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisiahan ei loppujen lopuksi taitaisi olla edes näin montaa kuin nykyään, jos ei koskaan tulisi yhtään "vahinkolasta" :D kun joka toinen kakarahan se on saanut alkunsa jonkun kännisen juhannusyön telttapanon seurauksena, jolloin tosiaan ei ollut tarkoitus lapsia laittaa alulle...

mä itse inhoan tuota vahinko-sanaa lasten yhteydessä. mun äitini teki hyvin varhain selväksi, että mä olen vahinko, ja sangen epätoivottu sellainen. lisäksi vielä väärää sukupuolta, prkl. no, isä on tätä hiukan tasoittanut, sillä vaikka tietysti olin isänkin näkökantilta vahinkolapsi, niin kuitenkin hänelle kuulemma hyvin kaivattu sellainen. ainakin näin on kertonut, hänellä oli edellisestä liitostaan poika, mutta kertoi mulle lapsena usein, että oli jo kauan toivonut tyttölasta, ja mä olin hänen ensimmäinen tyttärensä, joten sen vuoksi olen kuulemma hänelle erityinen :) äidillä taas oli jo ennestään tytär, ja hän toivoi poikaa... jonka sai vasta sitten viiden vahinkotytön jälkeen :D

oma esikoiseni ei ollut suunniteltu, vaan yllätyslapsi. kaivattu ja rakastettu, muttei suunniteltu. mikään vahinko hän ei ollut, me ei miehen kanssa harrastettu vahingossa seksiä.

Vierailija
19/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on varmaan maho lehmä.. ja heti sen perään että parempi niin.

Vierailija
20/23 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä aina sama ihminen joka sen tekee? Viikottain samantyylinen aloitus ilmestyy tänne. Hienoa, koittakaas keksiä jotain uutta välillä.