4D ultrassa hämeenlinnassa?
eli onko kukaan käynyt 4d tai 3d mikä nyt ikinä onkaan niin hämeenlinnassa? paljon maksaa ja onko ollu sen arvoista ku odotitte? onko sukupuoli näkynyt 100% varmasti? me pohditaan josko varais ajan... millä viikolla olette käyneet?
-tytti rv 19-
Kommentit (6)
Olen aikaisemmissa raskauksissa käynyt Femedassa Brunolla ja Felicitaksessa Tapio Kurjella. Asuttiin silloin Espoossa.
Hämeenlinnan keikka oli näistä ehdottomasti kaikkein paras ja perusteellisin. (Hyvänä kakkosena Felicitas.)
Sukupuoli selviää 100% varmuudella, kaikki rakenteet katsotaan todella tarkasti ja ihan mitä erityiskysymyksiä/toiveita sinulla sattuukaan olemaan. Tuntui myös, että lääkärille oli kunnia-asia saada vauvasta myös kunnollisia kasvokuvia vanhemmille ihailtavaksi :-) Meillä käynti kesti reilun tunnin ja kaikki tutkittiin rauhassa ja kunnolla. Suosittelen!
Hinta-laatusuhde ihan eri maailmasta pk-seudun ultiren kanssa.
Hesassa Brunolla ja tokasta tuolla hämeenlinnassa Rosendahlilla. Ehdottomasti Hämeenlinnan käynti kattavampi ja mukavampi.
Brunolla käynti tuntui hieman ulosheittomeiningiltä, Hämeenlinnassa kaikki tutkittiin toooodella perusteellisesti :)
ja millä' viikoilla ootte käynyt? antaako koko arvion myöskin? jänskättää kovin :)
Kuva oli huonompi kuin olin etukäteen odottanut, kasvokuvia en oikein edes nähnyt/saanut mukaan. Suurimman osan ajasta Rosendahl ultrasikin ihan perinteisellä kuvalla, mutta siinä hän mittailikin kaikkea mahdollista ja selitti asiat juurta jaksain. Sukupuolenkin sanoi ihan oikein, sitäkin tiirasi lähinnä 2D-ominaisuudella.
Hyvä mieli jäi vaikka kuvanlaatu olikin hiukan pettymys. Tosin viikot 21+jotain eivät edes tainneet olla parhaat mahdolliset kasvonpiirteiden katsomiseen, eikä se minulle todellakaan tärkeintä siinä ultrassa ollutkaan.
Eli tyytyväinen olin.
ensiviikolla. Hintaa tulee olemaan 110e