jos täällä on uskovaisia niin voisitteko
rukoilla mun ja mun lapsen (4v) puolesta.. olisin kiitollinen. Haluaisin tulla uskoon, hengelliset asiat kiinnostaa mua, mut vaikee elämä, vaikee elämäntilanne, riippuvuus, syyllisyyksiä menneestä, pelkoa tulevasta
Yh oon ollu alusta asti
kiitos
Kommentit (30)
Toivon sinulle siunausta elämääsi!
mutta tosi yksinäinen oon täällä (muutin pari vuotta sitten tutusta kaupungista narsistisesta persoonallisuushäiriöstä "sairastavaa" eksää "pakoon" joka teki mun elämästä helevettiä)
En oikein "uskalla"/osaa mihinkään hengellisiin tilaisuuksiin lähteä yksin, oon joskus koittanu mut tuntuu et oon vaan ulkopuolinen
Mulla masennus jota ei oo lääkkeet poistanu
joka kaipaa sinun luoksesi. Kosketa häntä. Jeesus auta häntä avaamaan sydämensä sinulle, johdata häntä ja hänen lastaan, auta vaikeassa elämäntilanteessa. Paranna Jeesus kaikki sairaudet ja pelot ja riippuvuudet. Kiitos Jeesus että sinä olet luvannut olla meidän kanssamme joka päivä maailman loppuun saakka.
Aamen.
voit rukoilla itseksesi ja pyytää Jeesukselta syntejäsi anteeksi ja pyytää että hän tulee sydämeesi asumaan. Suosittelen myös että rohkaistut menemään johonkin seurakunnan tilaisuuteen, vaikka sinne peräpenkkiin aluksi. Monessa seurakunnassa on hyviä alfa-kursseja joissa käsitellään uskon perusasioita ja voisin kuvitella että sellainen voisi olla juuri sinulle sopiva. Lue Raamattua ja rukoile.
Asiat menevät vielä hullumaksi. Usko pois on kokemusta.
Ei karismaattisiin liikkeisiin kannata sotkeutua. Asiat menevät vielä hullumaksi. Usko pois on kokemusta.
on varmasti hellareissa
t. ev.lut uskovainen
En vaan uskalla laittaa yhteystietoja tänne, kun s-postiosoite on omalla nimellä.
"Voiko" tollasiin ottaa lasta mukaan? Ei oo hoitoapuja mulla
niin hän opastaa sinut oikean uskonnon luo.
En vaan uskalla laittaa yhteystietoja tänne, kun s-postiosoite on omalla nimellä. "Voiko" tollasiin ottaa lasta mukaan? Ei oo hoitoapuja mulla
siinä tapauksessa kannattaa ehkä istua johonkin penkin päähän tms paikkaan josta pääsee lähtemään vaikka pois kesken jos lapsi väsähtää.
helluntailiike eroaa perusev.lut? Onko muuta kuin se aikuiskaste lapsikasteen sijaan?
ja voitko laittaa s-postios. tmv että saan suhun yhteyttä? asun vantaalla
kaikenlaista, välillä hyvin agressivista touhua. Tai tulee tunne että nämähän tulee päälle.. siis hellareiden kokouksissa. Ihan järjetöntä touhua.
Kirkossakin on fiksumpaa.
kukka2009@gmail.com
En todellakaan halua käännyttää sinua. Mutta jos sinua kiinnostaa uskonasiat, voin lähteä kanssasi tilaisuuteen. Ei siellä ole mitään vouhkaamista.
Lapsen voit ottaa ilman muuta mukaan. minullakin on 4-vuotias tyttö.
mua, tai jeesus, miten vaan.. uskonu oon pienestä asti, siihen kasvatettu, mut silleen et se tuntuis ja näkyis ja kokisin sen mun elämässä.. oon koittanu lukee raamattua ja vastaavaa ja käyny "rukoiltavana" mut tuntuu että etsivä ei löydä, ja jos yritän rukoilla se tuntuu vaan teennäiseltä :(
lapsesi kanssa mielellään kerhoilemassa? Seurakunnat järjestävät oikein ihania ja mukavia kerhoja lapsille ja aikuisille yhdessä, myös lapsille omiaan. Niissä jutellaan, leikitään, askarrellaan... Meillä ainakin hyvin vapaamuotoista, eikä kenenkään vakaamusta ole kertaakaan kyselty. Kerhot ovat yleensä maksuttomia, tai voi olla joku pieni/vapaaehoinen kahvimaksu kun jutustelun ohessa nautitaan kahvia, keksiä jne. Suosittelen =), mukavaa yhdessä tekemistä ja tiedä vaikka saisitte mamma ja lapsi kavereita!
Seurakunta järjestää myös kivoja tapahtumia, meillä esim. kirkon pihasta ilmoitustaululta löytyy hyvin tietoa, ja netistä löytyy tietenkin myös.
helluntailiike eroaa perusev.lut? Onko muuta kuin se aikuiskaste lapsikasteen sijaan? ja voitko laittaa s-postios. tmv että saan suhun yhteyttä? asun vantaalla
uskallat ihan turvallisin mielin mennä sinne hellareiden tilaisuuksiin. Hellareilla on joo uskovien kaste, mutta sinulla on ihan vapaus muodostaa itse vakaumuksesi ja näkemyksesi siitä kasteasiasta. Ei siihen seurakuntaan ole pakko liittyä vaikka siellä kävisi. Hellareilla ja evluteilla on sama Jeesus ja siis enemmän yhdistäviä tekijöitä kuin erottavia tekijöitä.
hiljentymään. Sytytä kynttilä katsele ympärillesi ole oma itsesi. Se riittää...
Tee se aina kun sinulle itsellesi sopii.
Ei mitään tuputusta ja hihhulointia. Älä anna viedä itseäsi talutusremissä
Onnea matkaan ja varo näitä av:n uskovaisia. Täällä on kirjavaa porukkaa. Sairaitakin joukossa.
mua, tai jeesus, miten vaan.. uskonu oon pienestä asti, siihen kasvatettu, mut silleen et se tuntuis ja näkyis ja kokisin sen mun elämässä.. oon koittanu lukee raamattua ja vastaavaa ja käyny "rukoiltavana" mut tuntuu että etsivä ei löydä, ja jos yritän rukoilla se tuntuu vaan teennäiseltä :(
rukoile ja rukoile. älä tartu ensimmäiseen vaihtoehtoon. Jeesus sanoi että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.. pidä se mielessäsi.
kun avaat elämäs Jumalalle. Uskot että Jeesus kuoli just sun kaikkien syntien edestä, mitään kadotustuomiota ei ole sen tähden enää sinulle, olet täysin hyväksytty ja rakastettu. Jumala myös näkee sun vaikeudet ja surut ja tahtoo auttaa. Joko auttamalla sua käymään ne läpi tai poistamalla ne kokonaan.
Oletko käyny kirkossa tai jossain muussa hengellisessä tilaisuudessa?