Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako Sepram vain tarvittaessa otettuna? Jännitystiloihin siis..

Vierailija
25.08.2009 |

Imetän ja jotain tarvittaessa otettavaa lääkettä tarvin (paniikkihäiriö, sos. tilanteiden pelko).. lääkärille menossa ensi viikolla mutta kyselen jo etukäteen..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sitten mitään rauhoittavia käyttää kun imettää? Jännitän tietyissä tilanteissa niin että olen kuin tikku pas*assa :o( ja siksi välttelen tilanteita ja olen omissa oloissani.. maha jatkuvasti sekaisin jne. pierettää,maha kurise, eikö hitto vie mikään lääke tepsi tähän?? Että elämä helpottuisi.

ap

Vierailija
22/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynkin onk kokemuksia mas. lääkkeiden käytöstä odotusaikana. Olen loppusuoralla ja minulle suositeltu lääkkeitä. Terapiassa käyn säännöllisesti ja yritän selvitä sen avulla synnytykseen asti. Kannattaako yrittää vai antautua lääkkeille. Vauvalle en halua mitään vieroitusoireita. Imetystä olen ajatellut katsella sitten josko edes tulee maitoa. Aiemmin oma maito ei ole riittänyt.

sitten aloitin Sepramin ja lääkärin suosituksesta lopetin imetyksen. Tiedän että jotkut lääkärit ovat sitä mieltä että sen aikana voi imettää, mutta minun lääkärini kehotti lopettamaan imetyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sitten mitään rauhoittavia käyttää kun imettää? Jännitän tietyissä tilanteissa niin että olen kuin tikku pas*assa :o( ja siksi välttelen tilanteita ja olen omissa oloissani.. maha jatkuvasti sekaisin jne. pierettää,maha kurise, eikö hitto vie mikään lääke tepsi tähän?? Että elämä helpottuisi. ap

synnytyksen jälkeen? eikö silloin voisi ottaa jonkin aikaa lunkimmin ja pysyä rauhassa vaikkapa kotioloissa ja muissa rauhallisissa ympyröissä?

Vierailija
24/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitaasti. Ne ei todellakaan ole mitään raketteja. Sepramia voi ihan hyvin syödä imetysaikana.

Vierailija
25/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa pitää taukoja

Vierailija
26/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö psyykkiseen ongelmaan kannattaisi koettaa löytää muuta ratkaisua kuin lääkkeet? Mielisairaudestahan lie ei kyse kuitenkaan... Eikö se olisi kaikkien etu? Jokinhan aiheuttaa ko ongelmat, ja eikö aiheuttaja pitäisi poistaa?

Vierailija
27/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa sellaiset, jotka eivät tiedä paniikkihäiriöstä mitään. Kyllä ne lääkkeet vaan kummasti auttaa.

Itse olen yhden lapsen odotusaikana syönyt optiparia, ei tullut mitään ongelmia tai vieroitusoireita vauvalle. Sain käyttää myös imetysaikana. Lääkärit, neuvolantädit jne. sanoivat että lääkettä suurempi haitta lapselle on, jos äiti voi henkisesti huonosti! Että tsemppiä vaan! Minä olen syönyt lääkettä säännöllisesti jo monta vuotta ja pystyn elämään normaalia, sosiaalista elämää.

Ja sille, joka kehotti välttämään sosiaalisia tilanteita: paniikkihäiriö ja sos.tilanteiden pelko voi estää kaupassa käynnin ja muiden asioiden hoitamisen. Ap ei varmaan tässä pohtinutkaan kahvikutsujen pitämistä...

Vierailija
28/29 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa sellaiset, jotka eivät tiedä paniikkihäiriöstä mitään. Kyllä ne lääkkeet vaan kummasti auttaa. Itse olen yhden lapsen odotusaikana syönyt optiparia, ei tullut mitään ongelmia tai vieroitusoireita vauvalle. Sain käyttää myös imetysaikana. Lääkärit, neuvolantädit jne. sanoivat että lääkettä suurempi haitta lapselle on, jos äiti voi henkisesti huonosti! Että tsemppiä vaan! Minä olen syönyt lääkettä säännöllisesti jo monta vuotta ja pystyn elämään normaalia, sosiaalista elämää. Ja sille, joka kehotti välttämään sosiaalisia tilanteita: paniikkihäiriö ja sos.tilanteiden pelko voi estää kaupassa käynnin ja muiden asioiden hoitamisen. Ap ei varmaan tässä pohtinutkaan kahvikutsujen pitämistä...

mutta se on semmoista tasapainoilua... liikaa ei kannata hakeutua stressaaviin tilanteisiin ainakaan heti synnytyksen jälkeen. Vähän voi armoa antaa itselleen.

Vierailija
29/29 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kyse on monimutkaisista jutuista ja ei kai ne syiden nimeämiset auta kuten taikasanat. Jos vain jokin auttaisi niin olisi niin ihanaa. Harmittaa ja pelottaa kun masentaa ja odottaa milloin taas tipahtaa syvyyksiin. Sitä alkaa pelkäämään omaa mieltään. Antakaa mulle toivoa kuinka nousta pysyvästi iloisempiin sfääreihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi