Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rv:lla ihmiset ovat huomanneet teidän olevan raskaana?

Vierailija
25.08.2009 |

Siis millä viikolla teiltä on kysytty siitä? :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin nainen kysyi, että olenko raskaana. Sitä ennen ei kukaan. En vain näytellyt mahaani, joka ei tosin kyllä edes ollut mikään suuri. Vasta viikolla 29-30 se näkyi vaatteiden alta.

Vierailija
2/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokalla kerralla rv 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut aikaisemmin, vieraammat miehet myöhemmin. Naiset bongaavat paremmin, ja kynnys kysyä/onnitella on almepi.

Vierailija
4/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melkein jo noilla viikoilla kysyttiin että sä varmaan synnytät kohta? Viimeksi jouduin jollain viikolla 5 tai 6 siirtyä äitiysfarkkuihin:/ Mulla on varmaan tosi etukenomaha....

Tokalla kerralla rv 13

Vierailija
5/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pömpsähtää vatsa heti kohta plussan jälkeen näkyviin. Eteenpäin kallistunut kohtu ja alkuraskauden turvotus edesauttavat tätä.

Vierailija
6/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kymmeniä kiloja ylipainoisista ei voi olla varma edes loppuraskaudessa. Tutuista tietysti näkee, kun on se normaalitilanne mihin verrata, mutta vieraammista ei aina. Ja on tosi noloa onnitella raskaudesta, jos kyse on vain grillimakkaroista ;)

Vierailija
7/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myöskin hoikka kroppa ja eteenpäin kallistunut kohtu.

Kohdun asento ja vatsalihasten kunto vaikuttavat eniten vatsan näkymiseen.

Jos on taaksepäin kohtu ja istukkakin siinä edessä vielä, niin ei se vatsa välttämättä näy juuri ollenkaan ennen kuin viimeisellä kolmanneksella.

Vierailija
8/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä pullahtikin vatsa esiin tuossa vaiheessa, kun käytössä ei ollut mitään löysiä tunikoita.

Vierailija
9/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan olleeni ihonmyötäisessä pikkumustassa työpaikan pikkujouluissa rv 17 eikä kukaan huomannut mitään. Eikä ollut juurikaan ylimääräistä ainakaan vatsan kohdalla. Silloin kerroin työkavereille, eikä kukaan tunnustanut huomanneensa mitään. Rv 22 -kuvissa on jo maha, joten jossain siinä välissä se on tullut.

Vierailija
11/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maha on nyt selvä. Toisaalta voin peittää sen löysillä vaatteilla, mutta kireämmässä paidassa sen huomaa varmaksi jopa miehet. Olen tukeva, joten menee sopivilla vaatteilla vielä sellaisena pöhönä vaan.

Ja toinen lapsi.

Vierailija
12/12 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv:lla 4. Eivät kuitenkaan kysyneet, vaan tunnustin itse kun juoksin monetta kertaa viikon aikana oksentamaan. Olivat kuitenkin keskenään jo jokusen päivän asiaa pohtineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi