Miten sä voit tulla raskaaksi kun mun pussit on koko ajan tyhjät??
Mies heitti noin? Mä oon vähän ymmälläni... me kuitnkin yritetään lasta ja vielä miehentoiveesta!! Oonko mä ihan tyhmä?
Kommentit (8)
että sekstailette kokoajan?? Jospa mies vain pelkää/ luulee, että siittiöt on tosiaan loppu ?? :) noin mä ymmärtäisin tuon lausahduksen....
korjaa toki miehelle niinkuin joku tuolla aikaiseminkin jo sanoi, että siimahäntiä tulee kokoajan lisää!
että sperman laatu pysyy parhaimpana (raskautumisen kannalta) kun harrastaa seksiä "vain" joka toinen päivä? Jospa miehesi viittasi tähän?
ja epäilee myöskin että petät... kauheen kivasti sanottu...
Tajuaako se sun mies että niitä siittiöitä tulee lisää kokoajan vaikka kuinka pussit tyhjenee??
Tuli itelläki sellanen olo, että oonko mä nyt jotenki tyhmä ku en tajua. :)
tällä viikolla on hedelmallinen viikko:) ja ehdotin että jos hakisin viel ovistestin et varmaan tiedetään oikea hetki ni sitten se möläytti ton... ap. vähän ihmettelen...
sen sijaan että kysyisit mieheltäsi mitä se meinas?
että sekstailetta kokoajan?? Jospa mies vain pelkää/ luulee, että siittiöt on tosiaan loppu ?? :) noin mä ymmärtäisin tuon lausahduksen....
korjaa toki miehelle niinkuin joku tuolla aikaiseminkin jo sanoi, että siimahäntiä tulee kokoajan lisää!