kertokaa mulle hyvät ihmiset
miten kauan hiv testin vastauksen saamiseen menee? Testi on tehty 13.8 neuvolassa ja tänään kävin ekassa ultrassa eikä verikokeista sanottu mitään. Olin aivan paniikissa kun menin koska pelkään positiivista vastausta niin paljon ja olin varma että tänään se tuomio tulee. Jos se olisi positiivinen ni koskakohan vastaus tulee neuvolaan ja ilmotetaanko se mulle heti? Tää on niiiin raastavaa tää odottaminen : ( Pitäsikö soittaa huomenna neuvolaan ja kysyä joko vastaus on tullut..
Kommentit (3)
että ns. vaarallisempi tulos ilmoitetaan asiakkaalle heti kuin mahdollista, eli tässä tapauksessa sulle olisi varmaankin jo ilmoitettu mikäli tulos olisi ollut positiivinen.
mutta tottakai sitä voi erikseenkin soittaa ja kysyä, sanot vaan että jäi vaivaamaan.
et olisivat varmaan jo ilmottaneet jos jotain olis mut tää ei nyt jätä mua rauhaan ja olen lähes hysteerinen. Olen ollut kolme vuotta saman miehen kanssa ja hän kävi jopa vuosi sitten testissä kun mietin tätä asiaa päivin ja öin. Ite en tyhmä uskaltanut testiin mennä. Tulos oli negatiivinen ja rauhotuin siitä hetkeks mut sitte aloin taas miettimään et jos se onki mulla mut ei o vaa tarttunu. Taidan kuiteski soittaa huomenna sinne neuvolaan ennen kun sekoan : )
Siis minä pelkäsin tuota samaa kans ihan hirveesti, vaikka mitään vaaraa ei edes ollutkaan. Oon ollu saman miehen kanssa niin pitkään.. mutta äkkiähän ne vastaukset tulee, varmaan jossain viikossa. Minulla eivät kommentoineet asiaa mitenkään. Eli huomasin vaan sitten pitkän ajan jälkeen, että kukaan ei oo ottanu asiaa puheeksi eli toisin sanoen ei mulla varmaan sitten mitään ollutkaan. Todennäköisesti tuloksesi on siis ollut negatiivinen, koska kukaan ei oo sanonu mitään. Mutta jos tuntuu, että tieto helpottaa niin soita ihmeessä neuvolaan!