Hei kertokaa,
mikä lemmikki teillä on ja miten jaksat hoitaa kodin ja lemmikit
Kommentit (5)
hyvin jaksaa, eikä niitä yksin hoideta meit on perheessä 8 joten kaikki tekee kaikkea oman iän ja kyvyn mukaan.
kissoissa ei juuri ole hoideattavaa, ja kun niitä on tavallaan aina ollut, niin oikeastaan hiekkalaatikon putsaus ja ruokakuppien täyttö ovat vain yksi kotityö muiden joukossa :)
kanit taas ovat perusluonteeltaan aika siistejä eläimiä - ja itse tykkään myös siisteydestä, mutta koska mulla on sekä uhmaikäinen sotkija että pieni vauva kotona, kodin siistinä pitäminen on aika hankalaa. mutta kaninhäkin ja -alueen pidän siistinä (eli keittiön), ja se oikeastaan on aika terapeuttista ja palvelee tätä mun vimmaani pitää elinympäristöäni siistinä :)
SINÄ voit tarjota KOIRALLE, eikä päinvastoin. Ei koira ole sun seuraneiti.
Eli pelkkä ulkoilutus 3xpv ja veden vaihto ja ruoka ei riitä. Se on elävä olento ja kaipaa seuraa ja tekemistä tai siitä tulee pahantekijä.
joka auttaa mua jaksamaan. koiran kanssa on pakko ulkoilla, eli saa raitista ilmaa, ja tulee herättyä ajoissa loma-aikoinakin. ei vaadi paljoa hoitoa muuten. imuroin vain kerran viikossa, koska karvat kuuluvat elämään=)