Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko synnyttäessä aina paskat?

Vierailija
24.08.2009 |

Peräruiskeesta huolimatta. En halua paskantaa kätilöiden edessä!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa tullut kakkaa ponnistaessa, peräruiskeesta huolimatta. Mutta enpä siinä ehtinyt asiaa sen kummemmin häpeillä ;)

Vierailija
2/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pidättele ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nähtävästi ei ihan aina tule.

Vierailija
4/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei aina.

Vierailija
5/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin tuli kakkaa ponnistaessa. Muissa olen saanut ruiskeen, eikä ole tullut :)

Vierailija
6/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suoli on tyhjentynyt luontaisesti ennen synnytystä, pari päivää prujakkaa ja sitten vielä peräruiskeet niin eipä suolessa ollut mitään

ruiskeesta tuli sellaisenaan pois

Vierailija
7/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksiä on takana 3 kpl.

Tosin jokaisen synnytyksen kohdalla on tehty suolityhjennys. Ei sitä paskaa ole varmasti suoleen jäänyt.

Vierailija
8/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin sen takia. Sitten kakkaa tiputtelee yhtenään. Näin sanoi kokenut kätilö ja luotin häneen!

Vierailija
9/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman peräruisketta ja ilman kakkaa. Miten te nyt noin epäsiivosti synnytätte?

Vierailija
10/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen kertaan kävin tyhjentämässä jo ennen laitokselle lähtöä. ei tullut pöydälle, eikä ruiskeita tarvinut

Vierailija
11/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tuli skeidat mukana.

Nykyisin ei vissiin kamalasti anneta noita peräruiskeita.

Vierailija
12/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta he eivät vain halua tehdä siitä numeroa.

Itse voisin melkein vannoa että ekan kohdalla tuli mutta toisen ei, mutta jos kerran melkein aina tulee niin ehkä mä en vain huomannut sitä sen kaiken tohinan ja ponnistustarpeen keskellä.

Vierailija
13/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadut myöhemmin, jos et pysty keskittymään täysillä ponnistamiseen vaan häpeilet jotain paskan tuloa. Ne kätilöt ovat tottuneet hienotunteisesti pyyhkäisemään kakkaa pois lähes jokaiselta synnyttäjältä. Äläpä ole lapsellinen!

Vierailija
14/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakannut. Mulla synnytykset lähtee käyntiin suolen tyhjentymisellä jo kotona. siitä oikeastaan tiedän että kohta tulee synnytys kun alkaa säännölliset aika napakat synnytykset ja samalla ramppaan vessassa. Sairaalaan mennessä suoli on jo tyhjä eikä kaakosesta tule enää mitään. ykkösestä senkin edestä;)

Vierailija
15/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräruiskeesta huolimatta. Itse en olisi huomannut jollei kätilö olisi kertonut. Ei sitä itse tunne/huomaa siinä ponnistaessa-

Vierailija
16/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kehuuko kätilöt teitä, että kiva oli sun synnytyksessä, kun et edes kakannut!

Itse en pysty sanomaan tuohon juuta enkä jaata, sillä kätilöt ei oo mun kakoista puhuneet. Ja itse en siinä ehtinyt enkä taipunut kakkojani vahtaamaan.

Vierailija
17/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tehty tyhjennystäkään. Ja mies olisi kyllä kertonut, jos olisin tortun vääntänyt.

Vierailija
18/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisalta kuopuksen avautumisvaiheessa kävin kakalla varmaan 7 kertaa, että ihme jos jotain vielä tuli. Esikoisen synnytyksessä vatsa ei ollut ruikulilla, joten en tiedä?

Vierailija
19/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään ennen ponnistuksia. Eli synnytys alkoi suht pienillä supistuksilla ja aina oli juostava vessaan. Koko yön siellä hypättyäni vasta tajusin niiden olevan supistuksia, jotka laittoivat suolen toimimaan. Ensimmäinen synnytys oli siis kyseessä. Avautumisvaiheen aikana ehdin käydä vielä pari kertaa sangolla, niin ei tarvinnut katetriakaan.

Mutta nuohan on niin yksilöllisiä juttuja, miten alkaa ja kuinka nopsaa edistyy. Ja lukemani mukaan on aika tavallista, että se paska siihen pöydälle ponnistaessa tulee.

Saas nähdä kuinka itselle käy tulevaisuudessa, ensin pitäisi tietysti saada se seuraava raskaus alkuun...

Vierailija
20/24 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se nyt on aika pikkujuttu siinä tilanteessa!!