.:¨' * ' ¨(toivottomien) NELIAPILOIDEN viikot 35 ja 36 ¨' * ' ¨:.
Kommentit (58)
Äitix3: uskallanko onnitella? Kurjaa että se ei nyt voinu olla ihan vahva viiva...törkeää että noin pitää sua pitää epätietoisuudessa! Toivotaan niin että siellä ois pikkuinen matkassa!
Mimmuli: älä vielä hätäänny!! mää kävin uä:ssä viikoilla 6+6 tuon edellisen kans...sillon en nähny sykettä (lekuri kuulemma näki siitä vilauksen?) ja pikkuinen vastasi korkeintaan viikkoja 6+0, mutta NT-ultrassa vauva vastasiki jo samoja viikkoja ku menkoista laski...eli tuossa vaiheessa mittausvirheet ovat kuulemma todella yleisiä! Nyt vaan koita ottaa rauhallisesti (niin en kyllä taida olla paras niin sanomaan) ja koita jaksaa, helppoa se ei kyllä tule olemaan!
Myllerispyy: Nyt sitte varpaat ja sormet ristiin että se tärppi kävis!!! Täti ei ainakaan todellakaan ole teille enää tervetullut! Meillähän tais tärpätä just sillä kierrolla ku oli mielestäni kaikkein epätodennäköisin onnistuminen...Mutta mää pidän sulle kovasti peukkuja!
Pönttis: no mutta mutta!! Hurjaa jos se vaikka plussaksi muuttuis! =D niin se vaan nuo kumiukot on niin "huonoja" ehkäisyvälineitä =DD Nyt sitte piinaillaan pari viikkoa ja ootellaan tuloksia!! Nuo miehet on sitte ihania...meilläkään kuulemma tuo 7-paikkainen lantikka ei enää ens keväänä riitä jos meille nyt tuo vaavi suodaan vaan mulle pitäis hommata uus...kuulemma ens kesänä tulee uus VW Multivan! =DD ja mää ku olin jo aatellu että halvaksi tulee ku kaikki on vielä tallessa tuon kuopuksen jäljiltä...
Mansikkainen: miten ihmeessä se täti sinne löysi!?! Eihän sen sinne pitäny lainkaan tulla...höh! Mutta toivottavasti se tärppi pian tulis, tässähän on hyvä esimerkki allekirjoittanu joka meinas ihan sammaloitua tänne.. =D
Paritonsukka: mutta jospa se oiski tärpänny heti km:n jälkeen?!?! Ainaki nuo oireet kuulostaa juuri siltä =D määhän olin kans ihan hirveessä räkätaudissa just ennen plussaa...Mutta pikaista paranemista!!
MiniUnikko: Ihanaa!! Nyt sitte teilläki alkaa yritys! Oikein paljon onnea matkaan ja toivotaan että vierailusi tällä palstalla jäisi todella lyhyeksi! Meillä ei mitenkään ovista kyttäilty, meillä oli käytössä sellainen tasaisesti joka päivä-tyyli! =DD
ON: mää sitte uskaltauduin tuonne o-puolelle...saa nähä tullaanko sieltä maitojunalla kohta jo pois.. Nyt tosiaan vähä alkaa oireilla...eilen söin illalla jädeä ja voi turkkanen ku se oli tulla sänkyyn päästyöni ylös..närästi niin maan perusteellisesti...koskaan ei ole kyllä närästäny varsinkaan tuolla lailla...
aamulla vatsa kyllä toimii todella hyvin (nimimerkillä huono-ja hidastoimisen vatsan omaava), vähä ehkä etoi mutta eipä juuri vois sitä aamupahoinvoinniksi sanoa...Alavatsaa juilii kyllä koko ajan senki eestä...Muuten ei kyllä huomaa että muka raskaana ois...Jospa se tästä vielä "iloksi" muuttuis...
Mutta jospa tuo syksyinen tuuli olisikin sitä kuuluisaa plussapuhuria!!!
nani rv6+0 oooh!
Mä oon täällä käynyt säännöllisesti lukemassa teijän turinoita, mutta en ole päässyt kirjautumaan sisään, ennen kuin tänään, kun sain uudet tunnukset.
Ja onpas täällä plussajuna porskuttanut -vihdoin pääsen onnittelemaan!!! ONNEA hurjasti kaikille plussanneille!
Kiitos NANI huhuilusta ja sinulle ihan järkyttävän suuret onnittelut!!! Jee!!!
Täytyy nyt mennä sen verran omaankin nappulaan, että minä myös -olen siis plussannut!
Heinäkuussä kesälomareissulla tärppäsi:D Ekassa ultrassa yksityisellä käyty viikko sitten, ja siellä köllötteli yksi pikkuinen ihmisen alku; mä kun pelkäsin lähes kuollakseni tuplia, kun oli clomit käytössä...
Nyt siis rv 9+1 ja LA olis 6.4.2010. Huomenna olis jo eka neuvolakin ja np-ultra on kahden viikon kuluttua. Kun niistä parista ekasta viikosta pääsi, nyt tuntuu viikot kiitävän vauhdilla.
Olo on ollut todella huono viimeiset kaksi viikkoa. En ole oksentanut, mutta ihan kuin olis kauhein kankkunen päällä lähes 24h eli sohvan pohjalla on illat kuluneet, ja työpäivät on kyllä olleet varsinaista survivor-meininkiä. Mun työssäni ei pidetäkään niin vain taukoa, huh. Mä niin toivon, että pääsisin elävien kirjoihin kohta takaisin! Kuopuksesta olo helpotti jo näillä viikoilla, toivon, että niin tälläkin kertaa!!
Miehelle tää oli muuten aika shokki, vaikka juu-u, hän itse antoi luvan viime syksynä ehkäisyn jättämiseen. Mutta: hän ei ollut muistanut koko asiaa! Voitteko kuvitella? En tiennyt itkeäkö vai nauraa, kun hän vielä sanoi, että hän luuli, että mä käytän jotan muuta ehkäisyä..Siis miks ihmeessä olisin käyttänyt, jos haluan vauvan??Kyllä noi äijät on toopeja, ei voi muuta sanoa...No mutta mä pidin ekat viikot hyvin matalaa profiilia asiasta, kun paha olokaan ei vielä vaivannut, ja hän sitten itse yhtenä iltana alkoi ehdotella nimiä vauvalle ja pyysi mua kirjoittamaan muistiin. Pidin sitä "sopeutumisen" merkkinä ja sen jälkeen oon saanut "nauttia" odotuksesta, vaikka nautinto onkin tällä hetkellä tooosi kaukana:)
Mutta nyt pötkölleen sohvalle "vaihteeksi" ja ehkä mäkin sinne odotuspuolelle pyyhkäisen jossain vaiheessa.
Voikaapa hyvin!
Eltemia rv9+1:)
Siis Elternia sulta oon kans niin odottanut näitä uutisia. Aivan upeaa Onneksi olkoon!!! Onnellista ja kaiken puolin hyvää odotusta! Ja pikkuiselle suojelusenkeli matkaan. :)
Sani ja neito jo 1kk
Toi on kyllä jo aika uskomatonta et miehes oli unohtanut koko jutun.:) Mä kun puhun miehelle päivittäin kyllästymiseen asti vauvajuttuja niin se ei kyllä ainakaan pysty asiaa unohtamaan edes hetkeksi. Tänään vielä tilasin ovulaatiosylkitestin niin päästään yhdessä ihmettelemään niitä jääkukka kuvioita mitä sinne muodostuu ja lisäks vielä ihan tavallisia ovulaatioliuskoja että voi vertailla niitten tuloksia. Tää alkaa olemaan jo aika epätoivosta, tiedän. Ja kuitenkin uskon että se oviskin tapahtuu kun lämmötkin kerta nousee ja peittoja meillä muutenkin heilutellaan melkeenpä päivittäin läpi kierron niin tuskin näistä testeistä kauheasti apua liikenee tähän projektiin.
mansikkainen
No niin kuuluuhan siitä Eltemiastaki jotaki ku vähä huhuilee =DD Eli oikein paljon onnea, enkeleiden suojelusta ja tarrasukkia teille matkalle mukaan!! Sulla on oireet päässeet jo "hyvään" vauhtiin! Koitahan jaksella! Aika mainio tuo sun ukkokultas =D mihinkähän se oli aatellu että syöt niitä clomeja...vai olikohan sillä unohtunu ne dementiapillerit ottamatta... =DD voi, että...nyt varmaan hymyilyttää mutta ei varmaan aiemmin...
mansikkainen: mulla on ollu käytössä se sylkitesti...tosin siitä on kyllä menny se takuuaika umpeen ku ostin sen jo vuonna 2006...mutta hyvin se vielä pelitti! aika mielenkiintoinen kapistus se kyllä on...mutta sen verran annan käyttöohjeita puhdistukseen että käytä jotaki tositosi pehmeää liinaa ku se lasi naarmuuntuu todella herkästi...ei se kyllä hirveesti haittaa tulosten lukemista mutta kuitenki...Onnea nyt sitte oviksen ja tärpin metsästykseen! bd bd bd
äitix3!! Mitä kuuluu nytten??
Onnea MiniUnikolle huomiseen härvelin poistoon!! Siitä se sitte lähtee =D
Myllerispyy: jokohan se kohta piinaviikko alkaa? Ihanaa ku saa alkaa jännittämään sun puolestas! Mää pidän niin kovasti sulle peukkuja!!
ON: ei niin mitään oireita vieläkään...vai laskenkohan mää oireeksi vain sen kamalan väsymyksen ja liiton pytyn kanssa?? Mulla ku ei muita oireita oo ku vatsan nippailu ja tissien turvotus...voiko tää olla tottakaan...Pilatestunnilla juttelinki ohjaajani kans tuosta ja ihmettelin oireiden puuttumista ku kyseli vointiani että onko tullu muutosta viime viikkoon...Noh ehkäpä mää tässä parin viikon sisällä niiiiiin monesti kadun sitä että ihmettelin oireiden puuttumista...
Mutta järkytykseni kävin tänään puntarilla...voi hirvitys sentään...siitä ku plussasin on vaakaan tullu kilo lisää!!?!!! Aivan järkkyä...miten ja mistä ihmeessä nuo on tulleet...tätä tahtiahan sitä ehtii tulla sitte se 40kg! ja ihanko sitä ei ois ennestäänkään... =S
Nyt pitäs mennä laittamaan nuo murkut nukkumaan...taitaa mennä myöhäseen ku esikko tekee vielä läksyjään ja suihkussaki pitäs käydä ku treeneistä just tuli, ukkokulta on taas reissun päällä ja huomenna pitäs vihdoinki viettää tuon keskimmäisen kaveripippaloita....
nani rv 6+1
Ihania kesälomaterveisiä! Hirmuisesti onnea matkaan, että kaikki sujuu loppuun saakka hyvin! Ihana sun mies :-)
MiniUnikolle pikaista tärppiä! meillä ei ole mitään kepulikonsteja käytössä, petipuuhiin ryhdytään kun siltä tuntuu. Itse kyllä oviksen tunnen aika hyvin, mutta molempien vuorotyön ja nyt sairastelujen takia ei nähdäkään joka päivä saati mitään muuta... :-/
Mimmulille voimia, kylläpä sua nyt koetellaan ja pidetään epätietoisuudessa :-( Mutta uskotaan että kaikki on kuitenkin hyvin, ja parin viikon päästä saat huokaista helpotuksesta! Yritä jaksaa sinne asti!
Äitix3; ONNEA! Kyllähän se viiva vielä vahvistuu, eikös vaan! Tulehan päivittämään kuulumiset...
Mansikkaiselle onnea oviksen metsästykseen! Vaikka mitä sillä oviksella väliä onkaan, jos vaan lopputulos olisi toivottu :-) Eli pikaista plussaa teillekin!
Nani, eikös noi sun oireet ole ihan yhtä päteviä kun oksentelukin :-) Itse en ole oksentanut kolmessa raskaudessa yhteensä kun 2-3 kertaa, mutta noi muut on kyllä tullut tutuiksi... Äläkä nyt itseäsi stressaa vaa'alla käymisellä, sulla on nyt hyvä syy jättää kiloklubikin piiitkälle tauolle!
ON: Ei niin mitään raportoitavaa. Taudit alkaa pikkuhiljaa helpottaa, ja loppuviikon vietän tiiviisti töissä. Ensi viikolla sitten odottelen tätiä kylään ellei jo aiemmin ilmaannu...
Paritonsukka
Plussaa vaan ropisee :) kivaa.
Vielä kun jaksaisi itse pysyä kyydissä.
Tänään oli aamulla aikalailla kivuliaita menkkakipuja selässä..kurjaa. Enkä muista onko ollut aiemmissa raskauksissa :( Mielessään sitä vain miettii että onko sitä nyt raskaana ollenkaan vai mitä rippeitä testi näytti.
Töiden jälkeen pääsin kuitenkin käymään kampaajalla. IHANAA! Meinasin kuitenkin oksentaa siellä kun alkoi heikottamaan, uups. Mieliala kohosi heti, että jei! Kyllä raskaana taidetaan olla. Mutta enpä tiedä. Ihan kuin ei odotusaika olisi muutenkin oikeaa vuoristorataa niin nyt saan vielä jännittää monta viikkoa missä mennään. Väsyttää vain niin pe****sti. Anteeksi, mutta meinaan nukahtaa ihan minne sattuu ja milloin sattuu..
Jumpassa ja uimassa olen käynyt kuitenkin ihan samaan tahtiin kuin ennenkin. ja muutama kesällä kerätyt grilli-kilot ovatkin jo karisseet pois, matka jatkuu...
Lasten kanssa olin alkuviikon kotona. hirveät taudit päällä, syysflunssaa. Ja taidampa olla itsekin tulossa kipeäksi, ei ole kivaa kärsiä nyt vielä siitäkin.
Nyt kyllä hipsin nukkumaan ja ihastelemaan taas aamulla uutta hienoa tukkaani. ja UUSIA KENKIÄ! Pitihän mun nyt semmoisetkin ostaa, piristää vähän syksyä. Ja oikein hienot korolliset saapikkaat löysinkin, ja olivat vielä tarjouksessa :) oli hyvä ostos. Tästä on hyvä jatkaa syksyä eteenpäin.
äitix3 rv4+4 tai 5+6 tai sitten kp.10
Eli hurjasti onnea äitix3 ja eltemia, ihania uutisia! Tarrasukkia kummankin matkalaiselle mukaan.
Mansikkaiselle onnea oviksen metsäsätykseen.Minäkin metsästelin tämän raskauden kanssa ovista ekan kerran, tosin sylkitestiä en ole kokeillut.
Myllerispyy joko on piinaviikko menossa?Peukutuksia sinne.
On: Meinaan kyllä heittää kohat hanskat tiskiin, on tämä sen verran vaikeaa. Ensin iloitsin kun pahoinvointi alkoi kunnolla eilen ja oletin että raskaus mahdollisesti voisi jatkua normaalisti. No tänään sitten päivällä sattui hetken aikaa alavatsaan ja tunsin että jotain hulahti...Ei muuta kuin vessaan toteamaan veriset alushousut ja oli mennyt läpi myös pitkiin housuihin. Soitto päivystykseen, jossa sanoivat että seuarata tämä päivä ja mennä huomenna ultraa sinne tai jos kivut tai vuoto yltyy niin sitten jo tänään.
No ihan kaameaa ei tuo vuoto ole ja hyytymiä ei ole tullut mutta ala vatsaa nippailee koko ajan ja kun tähän lisää sen että maanantaina ei löytynyt viikkoja vastaavaa sikiötä niin alkaa tuntua siltä että toivo on menetetty.
Nyt vain mietin että odotanko aamuun vai menenkö jo tänään?
Mutta Jottei menisi turhan negatiiviseksi niin tosiaan hurjasti onnea vielä kerran plussanneille ja toivotaan että teillä menee kaikki hyvin ja saatte nauttia ihanasta raskaudesta.
-mimmuli- rv.6+3 tai sitten ei
Eihän täällä ollut ollenkaan niin hyviä uutisia kun olisi pitänyt!
Äitix3, oletko uutta testiä tehnyt? Kyllähän toi sun väsymys ja paha olo kuulostaa siltä että matkustaja kyydissä olisi :-) Mulla alkoi km sunnuntaina ja maanantaina alkoi kunnon vuoto. Jo perjantaina näytti raskaustesti negatiivista. Terkka tosin sanoi, että olisi voinut vielä plussaakin näyttää, mutta mulla oli kohtukin jo ihan tyhjä silloin. Tee se uusi testi, siihen tulee kuitenkin heti vahva viiva! Niin ja onnea uudesta tukasta ja saapikkaista! Kuulostaa loistavalta syksyn avaukselta!
Mimmulille voimahali! En ymmärrä yhtään miksei sun nyt anneta rauhassa kasvatella pikkuista. Kävitkö jo päivystyksessä? Jos et niin mene ihmeessä, saat ainakin mielenrauhan viikonlopuksi. Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä että kaikki on hyvin!
Paritonsukka kp 25
tai toivottavasti mieli ei ole kellään maassa päivästä huolimatta
eltemialle hurjasti onnea, aivan ihanaa aina ku joku vaan plussaa.. ihana oli miehes reaktio ;)
miniunikolle onneva härvelin poistosta ja pikaista plussaa sinnekin
äitix3, usko vaan siihen että matkaaja on kyydissä. Eikös nanillakin ollu noita jomotuksia ihan alkuunsa, kyllä ne kaksi viivaa siin testissä näkyy kun sen teet ja pääset piinasta =)
mimmulille kyllä jo soisi helpompaa raskausaikaa, on toi piinaaminen niin syvältä .. tsemppiä, ja toivottavasti oot päässy ultraan ja kaikki on hyvin, onhan !!! halaus
nani se mennä porskuttaa mikä on hyvä asia, erittäin hyvä. Hassua odotella pahoinvointeja yms vaikka ne kyllä sitte onkin pahoja eikä kestäis niitäkään! Ja juu, arvaas minkä viimein hankin? Kuukupin.. tossa se oottaa seuraavaa tätiä että pääsis harjoittelemaan =) =) onko vinkkejä aloitukseen?
mitäs paritonsukka, millas mielellä sinä olet?
on: siis mitä, pitäiskö mun jo piinata? ei kai vielä ainakaan seuraavaan viikkoon.. vaikka kyllä noi viikot menee nopsaan.. viime sunnuntaina oli niit ovistuntemuksia, mutta mutta, keskiviikkona (vai tiistaina) oli kyllä sellaset kivut tuolla vasemmalla puolella että kävelykin teki kipeetä.. noh, su olis laskujen mukaan sattunu paremmin kohdalleen kierron suhteen mutta enpäs tiedä.. Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi tässä kierrossa syyttää jos täti tulee, sitä on harrasteltu lähes päivittäin =) Toiveet on vaan kaukana siitä että mitään tapahtuu vieläkään.
Tänään laitoin uudet pyörät pyörimään, aikeissa taas alanvaihto mutta en kyllä tiedä mikä muuttuu vaikka sinne pääsisinkin, vuorotyötä tulis olemaan varmaan siitä huolimatta ja taatusti huonommalla liksalla ku tällä hetkellä. Ahdistaa, kunpa ois se kristallipallo joka näyttäs mikä valinta sattuis oikein.. Ku nyt raskautuis ni loppuis tää veivaaminen vähäks aikaa näistä työkuvioista.. huokaa ja pitelee päätään ku stressiä vähän meinaa puskea päälle..
no mutta, nyt jatkan taas omia kuvioita.. palaillaan ja kaikille hyvää viikonloppua..
myllerispyy
tökkii nää sivut, monestikohan tää on nyt tullu jo.. sainkohan poistettua vai onkohan se tuplana..
t. palstaterrori
äitix3: toivottavasti tauti ei tullutkaan! Miten sulla tilanne on kehittyny?
Mimmuli mitä kuuluu? Kuinka voit? Olen niin pahoillani ku sua tuolla lailla raastetaan! Toivottavasti kaikki on kuitenki hyvin!
Paritonsukka: Jaahas piinaviikkoa alotellaan(ko?)! Peukut on pystyssä jospa tärppi ois käyny!
Myllerispyy: teitä ei tosiaan voi yrityksen puuttesta moittia!! Nyt vaan toivotaan kovasti että täti pysyy poissa!!
ON: mää olen nyt jotenki varma että tää raskaus ei oo todellinen...Ihan oikeesti ei yhtään ole sellainen olo että ois raskaana...äsken siivosin kuopuksen oksennuksen (oikein haisevan ja limaisen) niin ei ottanu yhtään nokkaa eikä tehny pahaa...Eilen vielä ilmaantu ruskeeta tuhrua papruun pitkin päivää...sellanen olo on että tää on joku TM tai vastaava...pelottaa ihan hirveesti...mutta kaikki ei kyllä oo kohdallaan ;(
Taidan lähteä saunomaan...Viikonloppuja!
nani rv 6+4???
Siis nyt ette tänne takas tule ketkä täältä jo pois pääsitte.. ei täällä niin mukavaa ole vaikka kivoja tuttavuuksia kaikki onkin. Vierailla saatte satunnaisesti mutta muuten teidän paikka on tuolla odottajissa !!!
Se nyt vaan yrittää teitä pelotella mutta kaikki menee kuitenkin loppupeleissä hyvin. Ensinnäkään ei vois olla niin huonoa tuuria että maitojunalla takaisin, en usko sitä ettekä tekään saa luovuttaa!!
Siis oikeesti, aivan pahaa tekee lukea noita teidän epätoivon hetkiä. Miks sitä ei sais lupaa olla onnellisesti raskaana, ihan alusta asti. Kaiken sen piinan jälkeen miks sen täytyy vieläkin jatkua.. VÄÄRIN!!!!
Mimmuli, mikäs on fiilis siellä, oothan saanu hyviä uutisia!?!
On jälleen: Täällä kökin koneella tähän aikaan yöstä. Vapaapäivä ollu eli siis siivous-jynssäys-yms päivä. Nyt on kiva hetken olla ku on putipuhtoista ihan lattiasaumoja myöten. (siis kyllähän mä noita lattioita luuttuilen säännöllisesti mutta noi saumat tuppaa tummumaan ja keräämään kaikkee vähemmän houkuttelevan näköistä möhnää itseensä. Eläköönhuuto höyrypesurille, on maan mainio keksintö :) )
Tässä sitä päiviä siis kulutellaan, ja välillä taas mietitään että olisko mutta ei sitä kuitenkaan. Ja sehän selviää ehkä vasta n viikon päästä joten... Lisäks ku on välillä sellasia lievia menkkatuntemuksia jo tässä vaiheessa niin taitaa se täti tuhrutella ennen pitkää taas omia aikaisia aikojaan. Yöorsi pitäisi kohta valloittaa että jaksais töihin lähtee huomenna, tosin vasta iltavuoroon meno että eihän tässä hätää sen suhteen. Niin, tuota kuuluisaa greippimehua oon litkiny nyt tän kierron alusta n 2-6dl päivässä, siihen on tullu sellanen himo että arvelin kohta saavani vitamiinimyrkytyksen. Ei ois uskonu ku sitä eka kerran maisto ja puistatteli että vielä näinkin päin..
Nyt kuitenkin kuunvalossa köllähtää hän, vaikka uneksimaan ....
myllerispyy ja koopeet ehkä 21/28??
Täällä supisteli koko viime yö aika kovasti jonka takia en saanu nukuttuu yhtään ja nyt kyllä väsyttää ihan hirveesti,mut jotenki tuntuu että tänäkään yönä ei saa nukuttua.
Meitin Juhokin on oppinu uuden lauseen taas joka menee näin,kato tämä tässä on kikkeli jonka jälkee hän rupee nauramaan lujasti.
Ja taas poksuu nyt mennää jo rv 29+0
Anteeksi etten aikaisemmin ole tullut päivittämään kuulumisiani, mutta pahoinvointi ja väsymys ovat estäneet hyvät aikeeni.
Myllerispyylle pidän peukkuja,saisit kyllä siirtyä jo odotuspuolelle. Koitetaan hommata tädille jostain karkoituspaperit.
Nani: Usko pois, kyllä se raskaus on totta ja kaikki menee varmaan hyvin. Mullakin tuli tässä raskaudessa vaan myöhemmin tuo pahoinvointi ja on lievempää kun aiemmissa. Voihan se olla että sinullakin tulee kohta pahoivoinnit tai sitten jopa jättäisi tulematta kokonaan ja olisikin ihanan seesteinen odotus. Ja tuhrustakaan ei kannata vielä huolestua, vaikka tiedän ettei ole helppoa ja huolestuu sitä silti.Hali sinne.
Paritonsukka. Sinullako se oli nyt piinaviikko jo alkamassa vai muistanko tekstistä ihan väärin? Plussaa sinne kanssa toivottelen oikein kovasti.
Ja ON: Lähdin siis sitten päivystykseen, jossa minuun ei suhtauduttu kovin hyvin, sillä olisin ollut "virka-aika" potilas koska vuoto ei tullut kuin hanasta ja kipuihin nyt ei otettu kantaa, mutta siis kuitenkin ututkivat ja ultrasivat ja vuotohan loppui odotudhuoneessa ollessa. Itse olin jo aivan varma, että kesken on mennyt kun muuta hyytymäkin tuli, vaan vielä mitä kohdunsuu kiinni kaikki mitä kuuluukin oli kohdussa ja ruudulla näkyi myös syke! Näin sen itsekin ja hetken mietin että voiko tuo olla tottakaan. Viikkoja oli tuolloin 6+3, mutta vastasi 6+1, joten voi olla että laskettu aika siirtyy sitten parilla päivällä.
No lääkäri sanoin, että kaikki vaikuttaa hyvältä, mutta toki nuo vuodot ovat aina riski, eli iloita ei uskalla vieläkään täysillä. 16.9 on edelleen kontrolli omalla lääkärillä ja varmistetaan vielä ultralla että kaikki ok.
Tulipas pitkä oman navan sepustus, mutta tällä hetkellä kaikki siis hyvin.
-mimmuli- rv.6+6 tai 6+4
ongelmaa meillä kaikilla, saisi vaan rauhassa ja onnellisesti odottaa. Minulla kierukan jälkeen nyt kierto 39 päivää, ovulaatiokivut olivat 23-24.8 eli näillämain pitäisi jotain selvyyttä olla mutta ei, pe alkoi tulla ruskeaa tuhrua jolloin oletin menkkojen alkavan, vuotoa ei tullut enempää ja la tein testin joka oli selkeä nega. Edelleen tänään paperille tuhrua, ei muuten vuotoa. Hiiva tuntuu tekevän tuloaan, mikä on ollut raskauden ajan riesa, mutta ota nyt selvää mikä on tilanne!! argh!
T.Pörri joka haluaisi tietää onko vai ei ja toivoo että toisetkin saisivat nauttia odotuksistaan eikä pelätä menetyksiä
Kierukka otti ja lähti kivuttomasti torstaina eikä tullut edes vuotoa, nyt odotellaan sitten vaan että alkaisko ne menkat... Olis kivempi et alkais niin tietäis edes vähän mllon se ovis voi olla! Toivottavasti ei hermo pala odotellesssa..
Torstaina lähdetään miehen kans kahden reissuun Lontooseen, tiedossa romanttista aikaa 4pv kahden :-) Vois vaikka yhden vauvelin tuliaiseksi tuoda paluu matkustajana massussa ;-)
Toiveekasta alkavaa viikkoa kaikille!! :-D
MiniUnikko
Myllerispyy: Sama homma täälläkin vuorotyötä teen ja välillä tosiaan rankkaa ku rytmiä joutuu vaihtamaan yövuorosta aamuun ja yritä siinä sitten nukkua yövuoron jälkeen päivällä ku hirveä meno lapsilla päällä.
Miniunikko: Mulla kierukka poistettu maaliskuussa ja tuntuu tosiaan ettei kovin nopeesti kroppa ole lähtenyt kunnolla toiminaan. Menkkoja ei kans ollu viiteen vuoteen ennen poistoa. Vieläkin on aika onnettoman niukat menkat ja kierto tuntuu olevan mitä on. Alkaa jo epätoivo iskeä kun puolessa vuodessa ei ole mitään tapahtunut. Toivottavasti sun kroppas palautuis nopeemmin.
Mimmuli: Vielä ei kannata luovuttaa. Mulla viimeisimmässä raskaudessa lääkäri ei ees nähnyt ultralla että olisin ollut raskaana ja sillon tais olla 5. viikko menossa. Kävin siis kun menkkoja ei kuulunut ja kipuja oli. En siis tajunnut että olin raskaana kun imetin ja menkat ei vielä ollut alkaneet. Ultrasi kyllä eikä edes huomannut raskautta. Kaikki voi siis hyvinkin olla sinullakin ihan hyvin.
Äitix3 hirmu isot onnittelut haamusta ja toivotaan että se viiva siitä vielä vahvistuu. :)
Ja sitten omia kuulumisia. Täti vihdoin ja viimein saapui eilen illalla tai oikeastaan paremminkin tänä aamuna. Ensimmäistä kertaa tämän yrityksen aikana olin paremminkin tyytyväinen että sentäs saapui. Luomukierto oli sentäs tälläkertaa suht normaalimittainen 35-36 päivää. Vielä kun täti malttaisi muutaman päivän viipyä eikä tekisi sellaista pikavisiittiä niinkuin sillä on ollut tapana, tyyliin tänään tulee ja huomena lähtee. Nyt on sitten aika varattu munajohdinten aukiolotutkimukseen lokakuulle ja miehelle yritän vielä simppanäytteeseen lähetteen saada kuhan lääkäri soittelisi tännepäin. Jos kaikki on ok niin sitten eikun yritys jatkuu, jotenkin vaan alkaa tuntumaan että jossain jotain vikaa on.
mansikkainen kp 1 ja yk 6