Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET: Oletko nostanut kakkosen ykköseksi ja jos olet tai et niin mistä syystä?

Vierailija
23.08.2009 |

Minulla oli vajaan vuoden suhde mieheen ja olen aidosti häneen rakastunut (edelleen). Erosin itse, mies ei.

Miehet valaiskaa mulle asiaa. Kertokaa miten tarina meni, rakastuitteko kakkoseen, jätittekö hänet vai vaimon. Millä aikavälillä kaikki tapahtui?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[spoiler] en ole vielä [/spoiler]

Vierailija
2/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton juttu muutenkin. Mies on ystävääni 8 vuotta nuorempi. Rakastuivat kun mies oli vielä naimisissa.

Muistan sen miten mies teki lopulta rankan päätöksen ja jätti vaimonsa, oli kaksi lasta ja asuntolainaa.

Ystäväni ja miehensä ovat jo nyt viidettä vuotta älyttömän onnellisia yhdessä, sen näkee heistä ja aistii siellä käydessäni. Käy kateeksi :) Olen niin onnellisen heidän puolestaan.

Jotkut miehet uskaltavat, jotkut eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kekkonen. Siis se kakkonen. Joka siis on ykkönen. Kekkonen kekkonen. Mitäs muuten luulette, olikohan kekkonen kakkonen vai ykkönen sille joka oli kekkosen kakkonen? Kekkosen ykkönen tais muuten tietää, että Kekkosella on kakkonen, mutta ei piitannut kun kuitenkin itse oli se ykkönen. Itsekin Kekkonen, muuten. Niin Kekkonen-ykkönen ja Kekkonen-kakkonen joutuivat läpi elämänsä elämään sen tosiasian kanssa, että Kekkosella on paitsi ykkönen niin kakkonen. Mutta oliko Kekkosen kakkosen kakkonen Kekkoselle ykkönen vai puskiko Kekkonen kakkostaan mielummin ykköseen.

Mitäs luulette????

Vierailija
4/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt edes vaimostani ja olin vuosia laskenut aikaa, jolloin voisi lasten puolesta ottaa eron. Sitten tuli toinen nainen, joten päätös sai vain vauhtia ja lähdin avioliitostani noin 3kk suhteen alkamisesta.

Vierailija
5/5 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt edes vaimostani ja olin vuosia laskenut aikaa, jolloin voisi lasten puolesta ottaa eron. Sitten tuli toinen nainen, joten päätös sai vain vauhtia ja lähdin avioliitostani noin 3kk suhteen alkamisesta.