3 vkon päästä menossa samaan seminaariin mieheni exän kanssa, miten
saan tässä ajassa itsestäni mahdollisimman viehättävän näköisen ;) Nyt kaikki vinkit kehiin siskot!!
Kommentit (27)
Jos se nainen on EXÄ ja sä nykyinen FROUVA niin se riittää. Se kadehtii sua. Muistat kehua miestä perusteellisesti ja soitella sille ja pyydä miestä lähettämään sulle romanttisia viestejä ja näytä niitä sille muijalle.
että onko se exä niin viehättävä että hänet haluaa myös miehen nyxä? Voi miesparkaasi, kun petät häntä hänen exänsä kanssa!
ajattelitko iskeä sen miehesi exän?
Jos et niin suosittelin itsetunnon nostatusta, älä ole noin epävarma.
sillä tiedän että tämä nainen on kaunis (ja tietää sen). En itsekään ole hassumman näköinen mutta ei pikku fiksaus varmaan pahaa tekisi. On hyvin suurieleinen ja varmasti tulee juttelemaan kanssani jne enkä haluaisi näyttää ihan mitättömältä ettei hän pystyisi asettumaan vieläkin korkeammalle. Jos joku nyt yhtään ymmärsi mitä halusin tarkoittaa... ap
nautin siitä, että olen mieheni exää paremman näköinen.
Toisaalta nautin myös siitä, että olen oman exäni nykyistä kauniimpi ja hän (nainen) on minusta mustis/kateellinen. Ai niin ja minä jätin exäni.
oikeesti, sun ei tarvi voittaa mitään miss Seminaari -kisaa.
Kysy mieheltäsi, miksi hän on mieluummin sinun kanssasi kuin tämän kauniin ja suurieleisen. Sen pitäisi riittää sinulle.
Toisaalta nautin myös siitä, että olen oman exäni nykyistä kauniimpi ja hän (nainen) on minusta mustis/kateellinen. Ai niin ja minä jätin exäni.
Käy kampaajalla laitattamassa hiuksesi paria päivää ennen seminaaria. Ehkä vielä samana päivänä laitattamassa joku kampaus?
Osta todella tyrmäävä uusi asukokonaisuus, jossa viihdyt ja tunnet itsesi upeaksi.
Käy kosmetologilla samalla viikolla ja meikkaa huolellisesti tapahtuma päivänä.
Ja ennen kaikkea kulje ryhti suorassa, iloisen ja tyytyväisen oloisena. Ole erittäin ystävällinen ja kohtelias tälle exälle. Hymyile paljon ja näytä että olet onnesi kukkuloilla.
Voisitko kustantaa itsellesi sinä aamuna kampaajan ja meikkauksen?
siitä huoli. Olen myös hyvin pidetty ja menestynyt elämässäni. Minulla on paljon ystäviä ja minua arvostetaan ammatissani :)
pitää rehellisyydestäni, huomaavaisuudestani, pohtijan ja analysoijan piirteistäni....mutta tuo nainen on todella kaunis ja tunne itseni niin mitättömäksi hänen rinnallaan kun hän on todellakin niin huomionhakuinen suupaltti. Mutta haluaisin hänen huomaavan että olen ihan ok näköinenkin sen lisäksi että olen kait sitten luonteeltani mukava, käytöstavoiltani ok ja koulutustakin minulla on himpun verran enemmän kuin hänellä vaikka mainostaakin olevansa jatko-opiskelija mutta ei ole kyllä mitään asian eteen tehnyt muuta kuin mainsotanut....
Tiedän että itsetunnossa olisi viilaamisen varaa, mutta olisin tarvinnut vinkkejä ulkoiseen olemukseen.
ap
Käy kampaajalla laitattamassa hiuksesi paria päivää ennen seminaaria. Ehkä vielä samana päivänä laitattamassa joku kampaus? Osta todella tyrmäävä uusi asukokonaisuus, jossa viihdyt ja tunnet itsesi upeaksi. Käy kosmetologilla samalla viikolla ja meikkaa huolellisesti tapahtuma päivänä. Ja ennen kaikkea kulje ryhti suorassa, iloisen ja tyytyväisen oloisena. Ole erittäin ystävällinen ja kohtelias tälle exälle. Hymyile paljon ja näytä että olet onnesi kukkuloilla.
mutta älä nyt hemmetissä siksi, että olisit ukkosi exää parempi ja kauniimpi. Tuohan laskee sut vaan alemmalle tasolle.
Leuka ylös ja seminaariin niin kuin olisit sinne mennyt olisipa exä siellä tai ei. Luultavasti sinun "kauneuskuurisi" ei vaikuta pätkän vertaa tämän exän ajatuksiin sinusta. Mutta, jos sulle tulee hyvä mieli niin... Itsetunto kunniaan ja arvokkuus, siitä se lähtee!
Ja harjoittelet pari kysymystä valmiiksi(ystävällisiä), mitä voit exältä kysyä. Ja harjoittelet peilin edessä esittelemään exän (ei tarvitse sanoa exää), jos joudutte esittelytilaisuuteen
pitää rehellisyydestäni, huomaavaisuudestani, pohtijan ja analysoijan piirteistäni....mutta tuo nainen on todella kaunis ja tunne itseni niin mitättömäksi hänen rinnallaan kun hän on todellakin niin huomionhakuinen suupaltti. Mutta haluaisin hänen huomaavan että olen ihan ok näköinenkin sen lisäksi että olen kait sitten luonteeltani mukava, käytöstavoiltani ok ja koulutustakin minulla on himpun verran enemmän kuin hänellä vaikka mainostaakin olevansa jatko-opiskelija mutta ei ole kyllä mitään asian eteen tehnyt muuta kuin mainsotanut....
Tiedän että itsetunnossa olisi viilaamisen varaa, mutta olisin tarvinnut vinkkejä ulkoiseen olemukseen.
ap
kuten joku jo neuvoikin, käy kampaajalla (ei välttämättä samana aamuna) ja osta uusi istuva asu. Ja kauniit alusvaatteet. Vaikka ne eivät näy, saattavat näkyä asenteessasi.
On meinaan asia josta mieheni pitää ja senkin takia niitä paljon ostelen. Ja tämä exä taas ei välittänyt tuon taivaallista vaikka mieheni koitti vihjailla ja suoraankin sanoi asiasta että voisi noita vähän kivempiakin olla :)
Jakkupuvun laitan varmaan kuten yleensä aina, mutat mietin laittasinko kuitenkin housujen sijasta hamee...mies kun on kertonut että naisen sääret on ihan ok, mutta reidet ja peppu pelkkää selluliittia ja siksi hän pukeutuu yleensä pitkiin hameisiin....uskaltaisikohan sitä laittaa lyhyehkön hameen (minulla yksi jakkupuku jonka hametta en ole paljoa pitänyt kun tuntuu niin lyhyeltä - säärissä ja pepussani ei ole mitään vikaa mutta jotenkin ei ole tuntunut omalta)vai onko liian "tyrkyn" ja säälittävän näköinen? ap
Jotain rajaa...
On meinaan asia josta mieheni pitää ja senkin takia niitä paljon ostelen. Ja tämä exä taas ei välittänyt tuon taivaallista vaikka mieheni koitti vihjailla ja suoraankin sanoi asiasta että voisi noita vähän kivempiakin olla :)
Jakkupuvun laitan varmaan kuten yleensä aina, mutat mietin laittasinko kuitenkin housujen sijasta hamee...mies kun on kertonut että naisen sääret on ihan ok, mutta reidet ja peppu pelkkää selluliittia ja siksi hän pukeutuu yleensä pitkiin hameisiin....uskaltaisikohan sitä laittaa lyhyehkön hameen (minulla yksi jakkupuku jonka hametta en ole paljoa pitänyt kun tuntuu niin lyhyeltä - säärissä ja pepussani ei ole mitään vikaa mutta jotenkin ei ole tuntunut omalta)vai onko liian "tyrkyn" ja säälittävän näköinen? ap
mutta tuskinpa tuo ihan ainutlaatustakaan on??
ap
joka tulee ja todennäköisesti tervehtii. Nyxä miettii exän selluliitteja ja mies kertoo autuaasti, millaisia alusvaatteita ex käytti.
Ei sympatiat täysin exän puolella. Onneksi pääsi ap:n miehestä eroon.
ja kokoajan muistat että olet nyxä ja hän on exä
huvitti tuo että mies kertoo exän alusvaatteista ja selluliiteista. Onkohan tuo exä vielä liikaa läsnä teidän suhteessa? Jospa vaan unohdat naisen ja kohtelet häntä ystävällisesti yhtenä seminaarin osallistujista, se siitä.
ajattelitko iskeä sen miehesi exän?
Jos et niin suosittelin itsetunnon nostatusta, älä ole noin epävarma.