Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, jolla olisi kuparikierukka pettänyt?

Vierailija
22.08.2009 |

Tähän asti kierukka on sopinut tosin hyvin ja olen ollut tyytyväinen siihen. Nyt on vaan menkat myöhässä vajaan viikon -pientä ruskeaa vuotoa on, mutta kunnon vuoto on kateissa-

Tiedän että raskaus on mahdollinen eikä itse asiassa edes täysi katastrofi -kierukan vaihto olisi edessä ensi keväänä ja miehen kanssa on pohdittu olisi kolmannen yrityksen aika vai ei- Aiemmissa raskauksissa rinnat on olleet selkeästi arat heti, ja pahoinvointi alkoi esikoisesta jo ennen plussaa ja näitä oireita ei nyt ainakaan vielä ole. Teen tietenkin testin jos menkat ei ala maanantaihin asti; mutta jos täällä on kierukkaraskauksellisia; oliko teillä millaiset oireet raskaudesta? Missä vaiheessa testasitte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin kai siinä vaiheessa kun viikon olin odotellut kuukautisia alkavaksi. Mulla tosi lyhyt kierto, joten ajattelin että jo kuitenkin.

Ei mitenkään ihmeelliset oireet hieman kuvotusta jossain välissä, mutta ei poikennut noista ilman ehkäisyä alkunsa saaneista raskauksista mitenkään.

Mutta useinhan tuo kierukkaraskaus on kohdun ulkopuolinen ja siksi menin heti lääkäriin. Mutta siellä se sikiö oli ihan oikealla paikallaan ja kierukka poistettiin. Siinäkin on hieman kohonnut keskenmenon riski, mutta tämä heppu meille halusi ihan yli kaikkien esteiden. Olen nimittäin 'ikäloppu' mummoäiti, jonka ei joidenkin mielestä kuuluisi enää raskautua ilman ehkäisyäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan