Oletko innostunut sitomisleikeistä, vaikka olet aluksi vastustanut kokeilua?
Olisin kiinnostunut maustamaan avioseksielämäämme kevyillä sidontaleikeillä. Ei siis rankkaa alistamista, piiskajuttuja tms. vaan ihan vain perussidontaa puolin ja toisin.
Rohkaisin aikanaan jopa mieleni ja kysyin asiaa vaimoltani, joka pettymyksekseni suhtautui ehdotukseen hyvin kielteisesti. Jahkaamisen jälkeen rouva suostui siihen, että voisi sitoa minua mutta itse ei halua tulla sidotuksi. En ole sitten viitsinyt pyytää moista, koska haluaisin nimenomaan molemminpuolista sidontatouhua.
Onko kukaan arvon naisista kokeillut sitomisjuttuja oltuaan ensin vastahakoinen ja pitänytkin niistä? Olen vain miettinyt, että kannattaako edes enää yrittää ehdotella mokomaa.
Kommentit (2)
Yleensä jos lähestyn vaimoa sopimattomaan aikaan yrittäen kähmiä, niin hän häätää mut loitolle.
Yks aamu hän oli jo melkein pukenut, kun tulin hänen taakseen -otin kylpytakkini vyön (hän näki sen ) Otin hänen kätensä taakse ja sidoin ne kiinni yhteen. Lasketin sukkikset ja housut alas ja painoin kalua peppu vakoon. Hänpä ei vastustellutkaan ollenkaan. No talutin hänet saunan puolelle ja työnsin kontilleen lauteiden askelmalle.
Kokeilin hänen pilluaan ja se oli AIVAN litiloti märkä. Painoin tuskaisen kovan kaluni sinne ja nussin rajusti. Valitettavasti minulta tuli aika hetikohta, en vain voinu mitään - liian kiihottavaa. Jäin hänen vierelleen ja takaapäin lipsuttelin sormilla hänen pilluaan ja kohtahan se turposi ja soi orgasimin, niin että lauteet natisi, , , Nostin vaimon ylös - avasin solmut ja suutelin häntä himokkaasti ja " Oh olipas SE " -hän tuumasi ja jäi pillun pesulle. " Mittää ihmeen saippuaa tai mitä olet työntänyt pilluun, -kun on NIIN limainen " -kysyi vaimo. " Ihan omiasi on " - vastasin.
AH - kuinka hyvin alkoi se päivä.
Olen joskus aiemmin käyttänyt noita kylppäritakkien vöitä makkarissas ja sitonut vaimon kädet sängyn rautoihin - rakasetllut ja hän on saanut poikkeuksellisen voimakkaat orgut.
" Taitaa hän tyttö tykätä "
Ensireaktio mihin tahansa seksiin liittyvään asiaan mitä ei ole tullut itse aiemmin ajatelleeksi voi olla hyvinkin raju. Minusta kannattaa kokeilla uutta varovaista ehdotusta jonkin ajan kuluttua kun vaimollesi on jo tuttu ajatus että toivoisit sitomisleikkejä eikä hän enää ylläty ehdotuksestasi.