toimiiko muilla suomi24 chat?
Kommentit (4)
Kiitos vihjeestä. Itselläni aivan sama homma. F-Secure päivittyi uudempaan, jonka jälkeen ei suomi 24:n chattihuoneen sivu ei lataantunut. Ei millään selaimella.
Itse tuskailin useita tunteja internetasetuksien kanssa... tuloksetta.
Nyt tuntuu toimivan taas.
Minulla ainakin lakkasi "toimimasta" käsittääkseni sikäli kun asensin uuden F-Securen tietoturvaohjelman (,eli onkohan teilläkin sitten F-Secure ja uusin asennus koneelle ?), tosin aikaisemminkin oli F-Secure, mutta silloin chattiinkin vielä pääsi ja se jopa toimi, joten en osaa sitten täysin sanoa, että liittyykö uusimman F-Securen asennukseen tuo. Ja siis siihen chatti"huoneeseenhan" vieläkin "pääsee", eli suomi24-chatin "raamit" jne. aukeaa ja näkyy muttei osanottajalistaa, eikä kenttää missä aikaisemmin näkyi että mitä kukakin olivat kirjoittaneet, noita ei siis ainakaan itselläni näy.
Sain chatin toimimaan kun muuttelin asetuksia F-Securesta. Eli ainakin minulla chatin toimimattomuus johtui siis F-Securen asetuksista, joita muutin oheisella tavalla-> Eli F-Secure ensin auki->Asetukset->Virus- ja vakoiluohjelmat->Rasti POIS kohdasta "Tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä" ,,eli tuolla "kaavalla" siis. Sitä taas en tiedä, että oliko tuon rastin poistaminen tuosta loppupeleissä miten "edullista tai kannattavaa" koneen virusjuttujen kannalta, mutta nyt ainakin pääsee chattiin.