Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tyttövauvalle nimestä Leena?

Vierailija
22.08.2009 |

Tiedän, että oli muotinimi joskus ja nyt on vanhemevat naiset monesti Leenoja. Mutta minusta vaan aivan kerrassaan ihana nimi.

Toista nimeäkin saa ehdottaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kivoja ja kuuluu mielestäni samaan sarjaan kauniita kunnon konstailemattomia nimiä. Asun muuten ulkomailla ja Leena on kansainvälinen nimi kylläkin yhdellä ee:llä kirjoitettuna, sopii siis sekä ulko- että kotimaassa.

Vierailija
22/25 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus saan tytön, tulen kyllä harkitsemaan nimiä. Tykkään myös nimestä Tiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Katriina

Leena Emilia

Leena Henriikka

Vierailija
24/25 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itsekin Leena ja hyvin tyytyväinen nimeeni, se on suomalaisen tuntuinen, mutta myös kansainvälinen (ja tuosta kirjoitusasusta 2 e:lla saa kivasti jutustelua aikaan). Ope olen ammatiltani ja lähemmäs 20 vuoden urani aikana (juu, olen jo aika pitkällä vanhenemisessa...) kohdalleni on osunut vain kolme oppilas-Leenaa, kaikki todella mukavia, hyväkäytöksisiä ja lahjakkaita tyttöjä. Sellainen teidänkin Leenasta varmaan tulee!

T:Leena 2

Vierailija
25/25 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos tytön ammatti on myöhemmin jokin sellainen, jossa täytyy olla ulkomaalaisten kanssa tekemisissä, niin Leenaa kahdella e:llä on vaikea saada ymmärretyksi.

t. käytän itse toista nimeäni, sillä Leena oli aivan liian hankala selittää päivittäin ulkomaalaisille asiakkailleni