olen laihtunut kuukaudessa noin 5kiloa !! jeeee
olen muuttanut syömistapojani eikä ole tehnyt edes tiukkaa. kaikki ylimääräinen pois, ruuat ilman voita ja kermaa, ei sokereita. jos on pakko rasvaa käyttää niin öljyä. ei vaaleita viljoja . pikkunälkään joka oli pahin ongelmani eli jatkuva napostelu , olen vaihtanut tilalle banaanit ja omenat kiivit ja kurkut :P sikanautajauhelihat broileriin . liikun myös jokapäivä 4-15km sauväkävellen ja juosten. paino tuntuu tippuvan hyvin :)
mitat nyt 167/65.5 ja ensi tilistä on lähdettävä ostamaan uudet rintaliivit, sillä kaikki vanhat on ympärysmitaltaan liian suuria :) kuppikin on pienentynyt yhdellä varmasti.
Kommentit (7)
että olen kahden pienen lapsen töisskäyvä yksinhuoltaja , joten eihän aika millään voi riittää! tekosyiksi olen nuo nyt itse huomannut. hyvin polkevat lapset pyörällä mukana lenkeillä. monesti heillä on eväät mukana ja pysähtyvät välillä niitä popsimaan. heistäkin tämä uusi elämäntapa on vain mukavaa. lenkkiin ei mene kuin 30min/tunti illassa. viikonloppuisin sitten pitempiä kun on enemmin aikaa.
Ja samalla menetelmällä kuin ap, paitsi etten liiku noin paljon. Lisäksi kuituja paljon ruokavalioon. Vielä kun saan 5 kg pois, niin olen omissa mitoissani.
Ja samalla menetelmällä kuin ap, paitsi etten liiku noin paljon. Lisäksi kuituja paljon ruokavalioon. Vielä kun saan 5 kg pois, niin olen omissa mitoissani.
oikea haaste tulee vastaan vasta sitten että saan pidettyä painon siinä tavoitteessa! minulla on tapana laihtua liikaa , en osaa syödä niin että paino ei liiku. mutta koitan seurailla vaakaa tarkasti ja tehdä korjausliikkeitä aina tarvittaessa!
Itse pudotan painoa ja kohotan kuntoa porin juoksukoululla. Olen vähentänyt herkkujen syömistä. Syön suhkoht terveellisesti (paljon kasviksia, hedelmiä, kuitua, ei rasvasta ruokaa eikä pikaruokaa, en grillaa...). Paheena oli ne herkut. Ja nyt ei välttämättä tee mieli puoleen kuukauteen herkkuja, kun ennen teki mieli joka päivä. Nyt painoa puhonnut kuudessa viikossa neljä kiloa. Olen siihen tosi tyytyväinen. Vielä vähän lisää ehkä sais pudota.
Itse tein elämäntaparemontin viitisen vuotta sitten. En ihan noin radikaalisti, mutta vähensin herkkuja (oli ongelma minullekin) ja lisäsin liikuntaa. Kymmenen kiloa lähti ja siinä on pysytty.
Liikunta on nautinto edelleen ja herkkupäivän pidän kerran viikossa, mutta enää ei edes maistu sellaiset määrät kuin ennen.
t. 170cm/75kg > tavoite 60kg