Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautanko lahjaksi saamani Baby Björnin

Vierailija
27.12.2008 |

HEI!

Sain joululahjaksi äidiltäni Baby Björnin kantorepun.Ensimmäisen lapsen kanssa meillä oli käytössä kaveriltani lainutt huggis-kantoliina.Se ainakin toimi hyvin.Äitini mielestä ei näyttänyt silloinkaan hyvältä ja helpolta, joten oli sitten ostanut tälle tulevalle vauvalle Baby Björnin.Mitä hyvää siinä on vai palautanko kyseisen tuotteen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi tykkää punaisesta ja toinen sinisestä....makuasioita ne ovat

Vierailija
2/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

babybjörnissä lapsi roikkuu nivustensa varassa jalat suoraan alaspäin ja se vetää selän suoraksi jota se ei missään tapauksessa saa olla alle 1 vuotiaalla!

Joten mikäli haluat lapsellesei oikeasti MUKAVAN asennon jossa nukkua ja sen lisäksi vielä fyysisesti oikean niin valintasi on kantoreppu tai kantoliina.... Ei rintareppu.

KAntorepun plussasna vielä,e ttä silä voi siirtää heti kun haluaa lapsen selkäpuolelle ja kotityöt helpottuvat ja sillä voi kantaa vaikka 4 vuotiasta taperoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni manducan kantoreppu, jossa vauvan asento on ergonomisesti oikea. Manduca menee vielä pitkäänkin ja siina on erilaisia kanto mahdollisuuksia: lonkalla, selässä ja edessä. Liinassakin vauvalle saa oikean asennon. Baby Björnissä vauva roikkuu. Sä teet niin kuin itse parhaaksi näet. Oletan, että sun äiti ei ole teillä joka päivä lastra kantamassa.

Käy kantoliinakanavan sivuilla. Sieltä löytyy tietoa mm bb:stä, manducasta ja liinoista. http://www.kantoliinakanava.fi/

Vierailija
4/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vaarallisia lapselle? Onko tuosta jotain tutkimusta tms, faktaa...

Vierailija
5/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kantoliina-propagandaa. BB on ihan toimiva ja hyvä kantoväline siinä missä mikä tahansa muukin. Miehet eivät myöskään yleensä välitä nayttäytyä kantoliinojen kanssa julkisella paikalla, joten voi olla helpompi käyttää BB-reppua.

Lapsen asento repussa on ergonominen ja ainakin omani ovat olleet tyytyväisiä siinä kaikilla matkoilla/tapahtumissa.

Päätä itse mikä on sopiva, tuskin kukaan muu voi sitä tietää.

Vierailija
6/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla silmillä katsoa lapsen asentoa rintarepussa?????

Se on faktaa, että alle 1v selkä on oltava pyöreänä se ei saa olla suorana. VAsta n. 1v siihen muodostuu s-kaari kuten aikuisella.

Ja sitten katsot kuvia kun vauva on rintarepussa. Selkä on suorana tai oikeammin se on väärään suuntaan mutkalla!!!!!!

Joka johtuu siit, että jalat roikkuvat suoraan alaspäin ja se vetää selän väärälle kaarelle....

Kuinka IDIOOTTI pitää olla, että tarvii lisäksi jotain tutkimuksia siitä????

Vierailija
7/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy vaikka, jos et pidä. enkä usko, että satunnainen kantaminen rintarepussa kenenkään selkää tai lonkkia pilaa. ei kai siinä nyt tuntitolkulla jóka päivä olla...

Vierailija
8/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kantaa vaikka 24/7

Jos jollain onkin koliikkivauva ja vain babybjörn niin hän kyllä kantaa kauemmin kuin sen suositellun 15 min päivässä......

Eikä jaksa välittää mistään ergonomiasta. Siksi babybjörn pitäisi olla kielletty!!!

Vierailija
9/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas joku kantoliinahörhö vauhdissa! Ei kai niitä BB-tuotteita saisi myydä, jos olisivat niiiiiiin huonoja, kuin tämä hörhö väittää!

Vierailija
10/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka puusilmänkin pitäisi ottakulmallaankin itse nähdä,e ttä lapsen asento on BB:ssä väärä :)

Mutta ei tietty kaiki ole voinut samalla kauhalla saada......

Vierailija
11/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puusilmä, tietty ja ottakulma, on ilmeistä että kauhalla on saatu.

Vierailija
12/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei näe ilman selitystä ja tilastoja omilla silmillään mitä vikaa rintarepussa on ;)

Koska se ihan oikeasti pitäisi tavallisella maalaisjärjellä varustettuna kyllä nähdä, ilman, että sitä pitää selitellä.

Vierailija
13/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu olisikin teillä mummon kyläilyjä varten?

Vierailija
14/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttaisin ja hankkisisn tilalle jotain, mille on käyttöä. Lahjan antajaa kiittäisin ja sanoisin, että vastaava tuote oli jo (liina). Lahjan antajalla ollut varmasti hyvä tarkoitus eikä pitäisi loukkaantua, jos palautat lahjan.

Vierailija
15/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko ajan tulee vastaan tosi Trendikkäitä Isiä ja Äitejä jotka kantavat rintarepussa sitä ihan pariviikkoista vauvaa. Toinen siinä rinta röyheänä kun vauva on melkein paniikissa naama menosuuntaan ja toinen tuuppaa sitten tyhjiä rattaita perässä yhtä pöyhkeänä. Onhan se hienoa että koko maailma näkee lapsen ja lapsi parka joutuu näkemään koko maailman...

Melkein jokaisella suomalaisella on internetti josta varmasti löytyy tietoa missä kannattaa kantaa ja miksi.

Ite olen käyttänyt kantoliinaa molemmilla lapsilla pari ekaa kuukautta ja sitten siirtynyt patapumin käyttäjäksi ihan oman mukavuuteni takia.

Vierailija
16/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytetty baby björniä ja kyllä, nyt se lapsi on pilalla! Miksi voi miksi mä uskoin neuvolan tätiä enkä av-palstaa??

Vierailija
17/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaisella tasolla

Meidän neuvolassa suositellaan kantoliinaa ja tädillä on semmoinen myös mukana kotikäynnillä vastasyntyneen kotona :)

Vierailija
18/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin ihmetellyt miten meidän 7v.lapsi nyt kävelee ihan selkävinossa... ;)

No ei vaan minä kokeilin myöskin kantoliina tuolloin ja koin rintarepun paremmaksi. Samaa minäkin ihmettelen, että miksi noita rintareppuja saa myydä jos siinä vauva on niiin väärässä asennossa?

Ja aijon kyllä seuraavallakin käyttää rintareppua vaikka näiden viestin mukaan olen surkea ja huono äiti, mutta onneksi täällä ei asukkaan näitä "hulluja" av-mammoja :D (emme asu suomessa)

Välillä naurattaa lukea näitä kiihkoilia mammoja jotka huutavat kestovaippojen,imetyksen,kantoliinojen ym. perään. Eiköhän jokainen valitse omat jutut miten itse haluaa eikä syytellä muita huonoista valinnoista, niinkuin tässäkin viestissä haukutaan rintarepun käyttäjiä!

(Niin ja itse olen imettänyt lapseni ,mutta kestovaipat ja kantoliinat eivät ole minun juttuni)

Vierailija
19/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla silmillä katsoa lapsen asentoa rintarepussa?????

Kuinka IDIOOTTI pitää olla, että tarvii lisäksi jotain tutkimuksia siitä????

Mä tykkään enemmän näistä huutomerkeistä !!!!!!!!!!

Minulla ei ole sen ikäistä lasta, että voisin katsoa niillä omilla silmilläni että missä asennossa se siinä on !!!!!!!!!!!!!!!!! Eikä ole edes tuota reppua!!!!!!!!!!!!!!!! Ihmettelen vaan, että miten niin vaarallista tuotetta saa myydä!!!!!!!!!!!!

Tajusitko?????????????

Vierailija
20/34 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukava kantoasento eikä se ollut yhtään helpompi käyttää kuin liina tai Ergo tms. Rumakin vielä, se on toki makusasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme