Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko ongelmana jos lapsiperheen äiti juo humalan 2-3 krt viikossa?

Vierailija
21.08.2009 |

joskus lasten ollessa nukkumassa, joskus hoidossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännääminen ei nimittäin ole halpaa ja jos joka vko ottaa 2 krt niin se on 8 krt kuussa.. kauhee summa uppoo viinaan.

ja oikeesti on se liikaa!

Vierailija
22/24 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole juonut nyt pariin vuoteen ollenkaan (lapsi 1v4kk), mutta voisin kuvitella että esim. pikkujouluaikaan saatan juoda itseni humalaan. Mutta en MISSÄÄN NIMESSÄ kotona lapsen nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omin avuin? mä riipuvainen ja uskotellu itelleni ettei lasta haittaa ku en hänen nähden juo ;(

itseasiassa se autto aika paljon kun alkoi liikkumaan enemmän ja piti kämpän tosi siistinä niin jotenkin iltaisin ei riittänyt energia enää siihen kännäämiseen. itsellä myös alkoholismia suvussa joten sekin vaikutti: sain tarpeekseni äitini käytöksestä(on juonut liikaa siitä asti kun olin pieni, kuitenkin ihan pystynyt töissä käymään eli ei mikään rappioalkoholisti) ja tajusin että en ikinä halua että lapseni tuntevat itsensä niin arvottomiksi kuin olen itseni tuntenut lapsesta asti(ja vieläkin) äitini takia.

ja ei, en aio kännimummoksi ryhtyä. :) lähinnä ajattelin että jos silloin opettelisi juomaan sivistyneesti eli vaikka viinilasin ilman että kiskoo perään loppupulloa.

Vierailija
24/24 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ongelma koko perheelle, siis myös miehelle ja lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän