Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako Kanarialle lähteä tammikuussa ilmojen puolesta?
20.08.2009 |
Olemme Playa Del Inglesiin menossa, ja tammikuu olisi ainut, jolloin saisimme ehkä lomaa tai ainakin paremmin kuin muulloin.
Lähtisimme pariksi viikkoa heti tammikuun alussa.
Mutta millaisia ilmoja siellä on yleensä silloin? Sehän on kylmin kuukausi siellä?
Toisaalta olemme joskus olleet Kanarialla marraskuun muka lämpimimpään aikaan, ja palelleet.
Joten varaammeko reissun ja toivomme parasta ilmojen suhteen? Toinen vaihtoehto on, että järjestäisimme esim. marraskuulle viikon lomaa. Mutta mistä sitäkään tietää onko silloin sitten lämmintä. Tammikuussa sentään parin viikon aikana luulisi lämmintäkin jonain päivinä olevan?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei. Olin tammikuussa viikon kanarialla.satoi 6 pvää.