Poika haroo pippeliään koko ajan
Mistä mahtaa olla kyse, poika 3v10kk koko ajan "kourasee" pippeliään. Olen kysynyt pissattaako, kutittaako, sattuuko mutta alussa sanoi että ei. Eilen yritin kattoa mutta näyttää ihan normaalilta, ei punanen tai muutenkaan erilainen. Ja kyselin taas että onko kipeä, nyt välillä sanoo että on. Mutta esim pissaaminen ei ole mielestäni ongelma. Vaipoista ollaan oltu nyt erossa ainakin puoli vuotta, (yövaippa vielä on) joten ei pitäis olla mitään uutuuden viehätystä.
Pitäsköhän viedä lääkärille? Housujen läpi siis kosketaa useasti päivässä, sanoisinko niin että vähän niinku tarkistaa että se on tallessa.
Kommentit (9)
Ellei kädessä ole läppäri, kännykkä tai kauko-ohjain, niin sitten oma peli. Vehjettä saatetaan kyllä kouria myös puhelimen tai kauko-ohjaimen kanssa toimiessa. Voisi siis sanoa, että jos edes toinen käsi on vapaa, niin se on housuissa.
Olen myös asiaa ihmetellyt ja päätynyt samaan selitykseen: pitää kädessä tai käden ulottuvilla varmistaakseen sen tallessa olon. Tai sitten se on heidän mielestään niin mieletön ja ihana juttu, ettei sen uutuuden viehätys katoa koskaan.
haroo myös. vähän väliä. joskus venyttelee, joskus kierittelee sitä sormen ympärille ja katselee ihailevasti. housujen läpi kans koklailee, vähän kuin michael jackson. kait se on vaan onnellinen omaisuudestaan.
Samaa tekevät muuten tyttölapsetki - tai tekisivät, jos eivät vanhemmat olisi ahdistamassa tyttölastensa seksuaalisuutta nurkkaan. Anna olla, kunhan opetat, että parempi ottaa ympäristö huomioon. Yksin ollessa saa kosketella ihan vapaasti.
haroo myös. etenkin TV:tä katsellessaan. Olen katsonut, mutta ei punoita ja ainakin itse sanoo ettei kutiakaan. On kai normaalia miespuolisille tuossa iässä (1-99v).
10kk poikakin, jos vaippa pois niin kädet ei hetkeäkään ole irti vehkeestä...
Meidän 15v4kk haroo kanssa pippeliään.
Meidän 15v4kk haroo kanssa pippeliään.
kahden..kohta kolmen pojan äitinä voin sanoa, että se vähän niinkuin kuuluu asiaan..sellainen miehinen juttu=)
vanhempi jo kahdeksan vuotias ja hänelle pitää muistuttaa aina että "harominen" ei ehkä ole sopivaa joka paikassa...
3v ja 47v harojat...