Kuinka paljon voi todella rakastaa kumppaniaan, jos pettää tätä toistuvasti saman ihmisen kanssa?
Kommentit (39)
ja vahvuutensa. Voi olla pettämällä ihminen saa tilaisuuden maistaa erilaisia ongelmia kuin kotona, ja usein pettäminen vain vahvistaa sitä alkuperäistä suhdetta juuri tämän takia.
ihmiseltä puuttuu moraali, vastuu ja omanarvon tunto... lisäksi hänellä on arvotyhjiö, ei tiedä miten tulisi ja haluaisi elää, elämässä ei ole sitä tietä mitä seurata.
Ei vaan mene jakeluun. Seksihän on ruumiin tarve samalla tavalla kuin vaikka syöminen. Rakkaus taas on tunne, joka kullakin syttyy eri tavalla ja on erilaista eri ihmisiä kohtaan. Mitä tekemistä näillä on todellisuudessa toistensa kanssa? Eipä paljon mitään.
Ei ehkä kannata ottaa ihan tosissaan tämän kirjoittajaa.
ihmiseltä puuttuu moraali, vastuu ja omanarvon tunto... lisäksi hänellä on arvotyhjiö, ei tiedä miten tulisi ja haluaisi elää, elämässä ei ole sitä tietä mitä seurata.
mutta rakkauteen kuuluu myös toisen kunnioittaminen, ei tietoinen loukkaaminen!
Himot ne on hiirelläkin jne. mutta jos sydämessään rakastaa toista, ei petä tätä _toistuvasti_, varsinkaan saman tyypin kanssa.
vaan siitä, mitä seksi tarkoittaa PETETYLLE. Jos petetty on sitä mieltä, että toisen puolison sekstailu muiden kanssa on ok, ei siinä ole mitään ongelmaa. Eihän kyse ole silloin lainkaan pettämisestä vaan avoimesta suhteesta.
Mutta jos petetty puoliso on sitä mieltä, että pettäminen loukkaa häntä, silloin rakastavan puolison tulisi pidättäytyä siitä. Kyse on toisen halujen kunnioittamisesta!
Esim. minä haluaisin harrastaa seksiä myös naisten kanssa mutta puolisoni pitää sitä pettämisenä, joten en harrasta seksiä naisten kanssa, vaikken itse henkkoht ajattelekaan, että niin tehdessäni pettäisin miestäni. Se olisi minulle niin eri asia. Kunnioituksesta ja rakkaudesta miestäni kohtaan pidättäydyn tästä mielihalustani.
Toisille seksi ei ole rakkauden ilmentämismuoto.
Ns. vanhanaikainen uskollisuus ei takaa kenenkään rakkautta toista kohtaan. Vrt. ystävät ja lapset.
Meitä on niin monenlaisia, ja rakkaus ja seksi ovat tosiaankin kaksi eri asiaa. Olen täysin vakuuttunut siitä, että toistuvasti ja pakonomaisesti uskoton ex-mieheni rakasti minua syvästi loppuun asti ja lopun jälkeenkin, kuten minäkin häntä. Hän vain ei omien keskeneräisyyksiensä takia pystynyt olemaan uskollinen. Hän oli herkästi syttyvää sorttia, rakastui helpsti ja käytti rakastumsta laastarina kaikkiin mahdollisiin vaivoihin. Aina, kun en ollut heti kohta paikalla häntä laastaroimassa, hän otti Salvekvikin muualta. Hän yritti muuttua, mutta ei terapiankaan avulla pystynyt.
Erosimme, kun en enää jaksanut elää vuoristoradalla. Rakastimme erotessa yhä molemmat toisiamme erittäin paljon.
itselleen mitään. Ja katuu heti petettyään.
NIIIIN naurettavaa selittelyä. Jos on niiiin heikko luonne, silloin ei vain hakeudu tilanteisiin, joissa tulee petettyä. Hakee itselleen apua jen.
Rakkaus ja seksi eivät ole sama asia, mutta minusta ne kuuluvat yhteen. Seksi ilman rakkautta ei innosta ja tosinpäinkin onttoa.
Toisille seksi ei ole rakkauden ilmentämismuoto. Ns. vanhanaikainen uskollisuus ei takaa kenenkään rakkautta toista kohtaan. Vrt. ystävät ja lapset.
uskokaa tai älkää. Kyllä voi rakastaa ja silti pettää ja rakastaa häntä, kenen kanssa pettää.
sinä et rakasta miestäsi. Sillä jos rakastaisit, et menisi naimaan vierasta, vaan masturboisit. Tai sitten olet todella laiska ketale etkä ansaitse miestäsi. Pitääkö siis miehen antaa sinulle tyydytys? Emmekö me itse ole vastuussa omasta tyydytyksestämme?
Miehesi kalustako orgasmisi on kiinni? Olet ihan oikeasti kuvottava.
Jos miehesi ei ole halvaantunut, on hänellä kädet, sormet, jalat, kieli, suu, posket, nenä.... Näillä kaikilla hän voi tyydyttää sinut.
Jos hän vain haluaa. Ja jos vain sinä haluat.
Mukavuusavioliittohan teillä taitaa olla. Mutta mikäpä siinä - mies maksaa sinun seksikoneesi ja mukavan elämäsi. Mutta älä helvetissä kutsu tuota rakkaudeksi. Minusta kyse on pahimman luokan hyväksikäytöstä.
Olen nainen ja pettänyt miestäni pari vuotta "vakikumppanin" kanssa. Silti rakastan miestäni eikä tulisi mieleenkään ryhtyä mihinkään seksiä kummempaan tuon toisen miehen kanssa. Ainut ja yksikertainen syy pettämiseen on se, että mieheni ei kerta kaikkiaan pysty tyydyttämään minua seksuaalisesti, eivätkä mitkään hoitokeinot ole auttaneet hänen kyvyttömyyteensä. 8 vuotta taistelimme hänen kyvyttömyyttään vastaan ja sitten en vain enää jaksanut ja kestänyt sitä, etten koskaan tule seksissä tyydytetyksi. Kaikilta muilta ominaisuuksiltaan mieheni on minulle täydellinen ja sovimme toisillemme täydellisesti. Haluan ehdottomasti elää hänen kanssaan. En ole kertonut miehelleni toisesta miehestä, KOSKA HÄN ON SANONUT ETTEI HALUA TIETÄÄ JOS PETÄN. Hän on myös sanonut hyvin selvästi, että vaikka pettäisin, ei hän missään tapauksessa haluaisi avioeroa ja haluaa minun mieluummin pettävän kuin ottavan eron. Niinpä hoidan tarpeeni hienotunteisesti kertomatta miehelleni, vaikka luulenkin, että syvällä sisimmässään hän kyllä tietää asian laidan, muttei halua sitä suoraan minulta kuulla tai siitä keskustella. Tässä minun näkökulmani ja meidän tapamme hoitaa asia. Jos se jotakuta häiritsee, niin häiritköön. Tämä on meille paras tapa, enkä ymmärrä, miksi se kellekään muulle kuuluisi. Jos joku ulkopuolinen menisi miehelleni suhteestani kertomaan, niin se, ketä hän sillä eniten loukkaisi olisi mieheni, aika vastuutonta minusta.
kun pystyisin erottamaan seksin ja rakkauden toisistaan. Mutta kun en vain pysty ja kärsin siitä.
Kotona ei mies halua eikä osoita kyllä rakkauttakaan. Minä vain itken ja hajoan, en pysty tekemään aloitteita, inhoan itseäni. Tänään viimeksi sanoin, että pelkään että hän ajaa minut vieraisiin, että vajoan niin alas, että petän. Ja joskus tuntuu, että mies tahallaan ajaa minua vieraisiin, että voi osoittaa kuinka huono minä olen. Pääsee minusta eroon.
En vain pysty menemään vieraan nussittavaksi, ajatus inhottaa ja satuttaa.
Muutama huomio:
- Ensinnäkin valitettavasti olen sitä tyyppiä, joka saa tyydytyksen vain vaginaalisella seksillä. Masturboimalla tai muilla kikoilla se ei onnistu samalla tavalla. Kaikki konstit on kokeiltu, saan täydellisen orgasmin penetroivassa seksissä, mutta en muuten. Enkä ole ainut, on nimittäin ihan todistettu fakta, että kaikki naiset eivät saa tyydytystä klitorista hyväilemällä tms., vaan tarvitsevat oikeaa vaginaalista penetraatiota. Ja kyllä, olen vastuussa omasta tyydytyksestäni ja siksipä sen asian vastuullisesti hoidankin!
- Toisekseen mies ei maksa minulle mitään, tilanne on pikemminkin päinvastoin! Minulla oli velaton omistusasunto jo tavatessamme, mies oli köyhä varaton opiskelija. Sen jälkeenkin kun mies valmistui, ovat hänen tulonsa olleet murto-osan minun tuloistani. Tällä hetkellä tuloni ovat noin kominkertaiset mieheen nähden siitä huolimatta, että olen osittaisella hoitovapaalla - äitiysloma-aikanakin ero oli samaa luokkaa.
Kyllähän sitä voi rakastaa ja paljon voikin.
Eri asia sitten on se kuinka ihmisillä natsaa arvomaailmat yhteen. Tuollainen "pettäjärakastaja" tarvitsee samanhenkisen kumppanin itselleen.
pahaa harrastaa seksiä irtosuhteissa, jos molemmat sitä haluavat. Totuus on kuitenkin se, että se vahingoittaa eniten niitä syyttömiä ihmisiä, jos he sen saavat tietää. Ja rakkauteen ei kuulu toisen tahallinen loukkaaminen tai sille alttiiksi asettaminen.
Omassa tilanteessani (olen se paha toinen nainen) mies vannoo minulle (!!) rakastavansa puolisoaan, mutta silti ei ole pystynyt lopettamaan suhdetta kanssani, koska tykkää minusta niin paljon. Jotenkin vaikea uskoa, että voi olla mitään "suurta rakkautta" vaimon kanssa kotona, jossa kuulemma saa seksiä riittävästi ja suhde kestänyt vasta kolmisen vuotta ja silti haluaa olla kanssani "ihmisenä" ja haluaa välillä myös minua naisena.
Kommentteja pyydän!