Kapealanteiset poikatytöt, oletteko varmoja että olette naisia?
Siis ihan täysiä naisia? Etteivät vanhemmat olisi jättäneet kertomatta pikku kromosomiviasta? Kannattaa pyytää sairaalasta vauva-ajan paperit ja ehkä käydä tutkimuksissa.
Kommentit (16)
Melanie C. eli sporttispice. On edelleen kapealanteinen, mutta nykyään myös äiti. :D
olen tuttavapiirissä kaikkein hoikin ja minulla on ollut myös kaikkein ongelmattomimmat raskaudet ja helpoimmat synnytytkset. Kaikkein hankalinta on ollut niillä ylipainoisilla rehevillä "naisellisilla" naisilla.
housukoko 25-vuotiaana oli 34, nyt pullukampana isompi, mutta edelleen se on suhteessa kapein paikkani.
Ja neljä lasta minullakin, helposti saatuja, imetykset menneet hienosti, ja rinnat ainakin ovat riittävän isot. Oikeasti ihan liian isot. Rinnanympärys on kymmenisen senttiä isompi kuin lantionympärys. Mutta joo, olen nainen, meitä on erilaisia.
ymmärrän, että se eroaa aika merkittävästi mieheni vartalosta, vaikka kapea lantio minulla onkin.
Kolme lastakin olen synnyttänyt ja nyt olen raskaana, tietojeni mukaan tämä on mahdollista vain naiselle.
Onkohan ap:n vanhemmat jättäneet jotain oleellista kertomatta ap:n syntymästä ja lapsuusiänkehityksestä?
Kannattaa varmaan pyytää kaikki lapsuusajan tutkimustulokset, niin voi selvitä moni asia sinullekin. Ehkäpä ymmärrät sen jälkeen miksi sinun on niin vaikea ymmärtää monia arkipäivänkin asioita.
elekielikin on miehistä. istun usein jalat harallaan.
hittto olenkohan mies?
Synnytyksen jälkeen häppäritkin roikkuu sille, että menis läpi vehkeistä.