Nomination-ranneke?
Mun mies toi mulle sellaisen ulkomaan työmatkalta. Siinä oli zirkonikirjaimilla mun nimi ja joku sydän. Mitä tuollaisella tekee ja onko ne ylipäätään teidän mielestä nättejä? Mitä voisi pyytää jos myisi huutisessa? Mulla on aika yleinen etunimi.
Kommentit (26)
En kyllä menisi korua myymään! Jos et ranteessa tykkää pitää niin pidä edes korurasiassa! Se on kuitenkin lahja mieheltäsi. :)
Harmittaa vaan, kun varmaan sillä rahalla olisi saanut jotain oikeasti kivaa. Mitä tuollainen suurin piirtein on maksanut? Yhteensä 6 palaa, jossa kultaa ja zirkoneita.
ap
hinnaltaan vaihtelee, edullisimmat kai alle parikymppiä, kullatut tietty enemmän. Minusta aika teinikoru ja aika monessa ranteessa nähty, korua myyvät monet kulta- ja kelloliikeketjut.
Vähän saman inflaation on kärsinyt Esprit vaatemallisto, nyt niitä myydään jopa jossain kärkkäisellä.
tyttöjen koruja, et rippilahjaks ehkä ,mut luokiolaiseen ei enään uppoo..? omasta mielestäni aika rumia, ja juuri sellainen pikkutyttöjen harrastus keräillä eri palasia koruun...
nomination.com -sivustoa katsoo. Toiset ovat teinimäisiä, toiset korut suht tyylikkäitäkin, ihan riippuu.
toki lahjaksi saatua korua en ikinä laittaisi myyntiin, pitäisin joskus. Oma mieheni kyllä on itse haukkunut mokoman Nomination-rannekorun eli ei pelkoa, että sellaista mauttomuutta ostaisi. Muuten kyllä saan häneltä kivoja korulahjoja useinkin ja käytän saamiani koruja päivittäin.