Vaihtaisitko rikkaan miehen köyhään tässä tapauksessa?
Jos miehillä ei olisi ulkonäköeroa merkittävästi, tai noh, toinen köyhä trimmatumpi ja lihaksikkaampi ja urheilullisempi. Rikkaammalla aika on mennyt tietokoneen ääressä ja töissä. Köyhempi nuorempi.
Jos sopassa ei olisi lapsia rikkaamman kanssa, sydän sanoisi että köyhempi, mutta kun on jo ne lapset. Ja riitaisa avioliitto. Tulisko siitä samanlaista köyhemmän kaverin kanssa paitsi että sitten ei olisi rahaakaan. Kunnollinen mies muutoin kyllä, siitä ei ole kyse.
Kommentit (7)
...siis jos kyseessä ei olisi mahdolliset tulevat rahahuolet, vaihtaisit välittömästi tähän köyhään??
Miten sinä oikein elät, pelkästään rikkaan miehesi siivellä vai? Tuskinpa lapsesi jäisivät ilman rikkaan isänsä huolenpitoa vaikka äiti vaihtaisikin miestä. Isänä hän varmaan kuitenkin huolehtii heidän toimeentulostaan, huolimatta siitä mihin heidän äitinsä rahat (tai olemattomat sellaiset) menevät. Ihmekään, että on riitaisa avioliitto...
Ja lapset hankalassa vaiheessa, tai aina olleet, ja tulevat olemaankin. Olisikohan helpompaa pitää vuorottelua lapsenhoidossa ja erota vaan ja ottaa se uusi köyhä mies? Saisinhan puolet rahoista erossa...
(ap)
mutta pitäisi elää normaalia keskiluokkaista elämää, eikä ajella enää taksilla kermaperseenä
Rikas mies nauraisi minulle varmasti. Pitäköön 50 tuuman taulutelkkarinsa, en minä sitä ikinä kaivannutkaan elämääni.
Riidat koskee lasten kasvatusta. Mies kannattaa tukkapöllyjä ja huutaa lapsille rumasti. Itse en voi sietää semmoista.
Eikö nyt kannattaisi kuitenkin keskustella sen oman miehen kanssa niistä lasten kasvatusasioista kuin että hypätä jonkun köyhän pojanklopin matkaan joka huuman elettyään kyllästyy sinuun ja lapsiin ja häipyy?!
että isot taulutelevisiot ovat köyhien-keskituloisten- (rikkaiden) duunareiden kiinnostuksen kohde. Ei juuri ollenkaan akateemisten köyhien-keskituloisten-rikkaiden.
Mites teillä tuo yleissivistys?
eli en vaihtais, mutta jos nykyinen mies pahoinpitelee lapsia niin jättäisin sen kyllä. Uutta en ottais vaivoikseni.
Jos väkivaltaa tai muuta kamalaa, sitten harkitsisin.