Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvi tulee taas! Mikä avuksi helposti kuivuville käsille?

Vierailija
20.08.2009 |

Vaipan vaihtoa ja käsien pesua influenssan pelossa... Näkyy jo nyt käsissä! Onko hyviä vinkkejä? Mulla menee lopputalvesta käsien iho jopa "haavoille". Jotkut käsirasvat aiheuttavat näppyjä iholle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee pahalle mutta on tosi tehokas

Vierailija
2/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helosan -rasva. Se on kunnon ainetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytetty hajusteita?

ap

Vierailija
4/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kympin luokkaa.. Ei mun mielestä oo hajusteita, käytän sitä kantapäihinki jos ne yhtään kovettuu. Tosi paksua rasvaa. Eikä tarvii paljon laittaa. Jos laitat liikaa niin kädet jää tosi rasvaisiksi.

Vierailija
5/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kamaa ja oisko ollu 5 ekee tuollainen 300g tuubi. tosi on että sitä käytetään myös eläimille. Hevosille ja lehmille. Ihan parasta rasvaa ja moneen tarkoitukseen, meillä ollu atoopikon perusrasvana.

Vierailija
6/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta!

ap

Vierailija
7/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hajusteeton ja todella tehokas. Minulla oli talvisin ennen kädet verillä, rystyset haavoilla (atopia), nyt a-cremen myötä kädet ovat aivan ihanat! En edes enää rasvaa käsiä joka päivä.

Samoin lapsen todella paha atopia (jaloissa ja käsissä isoja alueita joissa iho rikki ja tulehtunut) pysyy loistavasti kurissa tuolla a-cremellä.

A-vitamiinin takia takia tuo voide pitää säilyttää jääkaapissa. Pieni purkki (ruskea lasipurkki) on melko kallis (n. 16e), mutta voide on todella riittoisaa. Meille (2 atoopikkoa) riittää purkki talviaikaankin pari kuukautta ellei enemmän. Alussa voidetta kuluu tietenkin hiukan enemmän, mutta kun ihon saa kuntoon niin tarve vähenee.

Tuo rasva on esim Ruotsissa käytössä lastensairaaloissa.

Vierailija
8/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kohdalla tulokset ovat myös loistavia: joudun nykyisin erikseen sanomaan lastenlääkärille, että lapsi on atoopikko, koska iho on niin hyvässä kunnossa.

Vierailija
9/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras rasva.

Vierailija
10/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on atooppinen iho, ja tälläkin hetkellä varsinkin oikean käden kämmen on ihan auki. Koko ajan kun joutuu pesemään käsiä, kastelemaan tiskirättiä ja pyyhkimään, pesemään pyllyä ym. Mikään rasva ei ole auttanut.

Vierailija
11/11 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kämmenpuoli ja sormenpäät on todella kuivat. Onko Helosan liian rasvaista, eli jääkö kämmenet ja sormet ihan töhnäisiksi jos sitä käyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä