Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kävit viimeksi Thaimaassa?

Vierailija
20.08.2009 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
2/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää nukkumaan, jos taso on tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen marraskuussa 2007 ja sitä ennen joulukuussa 2006.

Tiedon nälkätyydytetty? :)

Vierailija
4/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran menen syyskuussa.

Vierailija
5/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran ehkä vuoden päästä.

Vierailija
6/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan mielummin kaksi vuotta autolla.

Vierailija
7/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin oli vielä aito maa, enää en menisi, liikaa turisteja

Vierailija
8/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan käynyt ja tuskin menenkään, kun en koe mitään mielenkiintoa aasian kulttuureita kohtaan.

Vierailija
9/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan käynyt ja tuskin menenkään, kun en koe mitään mielenkiintoa aasian kulttuureita kohtaan.

matkailua rakastan, ja kaukomatkoilla käydään joka vuosi, mutta Thaimaa, Vietnam ym... ei kiitos. Ainoa paikka minne Thaimaassa voisin mennä on Phi Phi-saaret. Mutta ei kiinnosta niin paljon että viitsisin siitä mitään maksaa.

Vierailija
10/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka!

Vierailija
11/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä matkustaneet muualla? siis kaukokohteissa? Olen vaan huomannut, että monet suomalaiset ikäänkuin jämähtää Thaimaahan, aina vaan menevät sinne uudelleen, eivätkä matkustele muualla lainkaan. Ajattelevat jotenkin että se on se ainoa "paratiisi".

Vierailija
12/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä matkustaneet muualla? siis kaukokohteissa? Olen vaan huomannut, että monet suomalaiset ikäänkuin jämähtää Thaimaahan, aina vaan menevät sinne uudelleen, eivätkä matkustele muualla lainkaan. Ajattelevat jotenkin että se on se ainoa "paratiisi".

ja Australia on tullut katsastettua ja siltikin tykkään Thaimaasta ja tulee varmaankin kolmannen kerran sinne lähdettyä. Venezuelaan esimerkiksi en enää lähtisi

Vierailija
13/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tuntia Bankokin lentokentällä sekä meno- että paluumatkalla.

Vierailija
14/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaille lomalle ja vaikka maapalloa on tullut kierrettyä ristiin rastiin, niin siltikin Thaimaa on vaikuttanut kivalta ja tulee jatkossakin kuulumaan matkakohteisiin, vaikka uusiakin kohteita välillä testataan.

Vierailija
15/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on ollut mielessä että pitäisikö mennä, mutta lennot ovat kalliita ja tuntuu että sitä perus turistimeininkiä saa kyllä vaikka Kanarialta tai Tallinnan laivalta, jos haluaa.

Vierailija
16/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy, minkä takia olen viime aikoina matkustellut nimenomaan Thaimaassa on se, että asun täällä samalla suunnalla eräässä todellisessa kehitysmaassa. Aluksi kun tulimme tänne, olin innoissani kehitysmaissa matkustamisesta ja "aitoudesta" ja inhosin Thaimaan turistirysiä. Nyt näitä puskia kolunneena menen välillä ihan mielelläni Thaimaahan missä ne turistifasiliteetit on monesti kunnossa ja lomailu helpompaa.

Vierailija
17/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä ennen pari kertaa. Muuallakin on tullut matkusteltua, mut Thaimaa on kyllä ihan ykkönen. Sopivassa suhteessa hemmottelua ja aitoa kultuuria.

Vierailija
18/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää minun kohdalla paikkansa. En ole koskaan käynyt kummassakaan paikassa, ja tuskin menenkään.

Vierailija
19/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin niin monta muuta paikkaa jotka kiinnostaa enemmän, ei kaikissa niissäkään varmaan ehdi käymään

Vierailija
20/22 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin kiinnostaa. Välillä ajattelin käydä ainakin Meksikossa ja Malediiveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi