Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkitietoiset - valaiskaa mua!

Vierailija
20.08.2009 |

Mä olen taas niin pihalla... Reimatecin oon jo oppinut. Mut mitä nää kaikki muut must-merkit oikein on. Mitkä on niinkus kamalan hyviä ja miksi? (Siis onko niissä jotain muutakin erikoista kuin komea hinta?)

Mä tahtoisin kyllä valaistua, mutta mä etenen silti aina vaan näppituntumalla ja äkkimulkasulla. Jos vaate näyttää musta kivalta ja tuntuu näpeissä hyvältä, niin mä kuvittelen et se on hyvä. Olenkohan mä ihan hakoteillä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät korreloi aina vaatteen hyvien ominaisuuksien kanssa.

Itse luen aina tuotetiedot, jotta tiedän onko ulkovaatteen saumat teipatut jne.

tanskalaiset merkit ovat nyt suosittuja, reimatec jo vähän out.

Vierailija
2/3 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppoa tuohon merkkisuohon. Osta vaatteita mielesi mukaan ja seuraa, miten ne kestävät monet pesut. Jos hyvin, voit ostaa enemmänkin. Ihan pieni ei käytä monta kuukautta samoja vaatteita, joten halvatkaan vaatteet eivät ehdi käytössä kauheasti kulahtaa.

Eikä se hinta (tai merkki) ole aina laadun tae.

No jos maamme työllisyyttä haluat parantaa, osta kotimaisten valmistajien vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut musta ois kiva olla valaistunut :D

Mulla on kolme lasta, enkä ole varmaan ikinä maksanut yli 30€ ipanoiden haalareista. Jokaisella on ollut kosteussuojalla ja ilman haalaria poikinensa. Aina mä ne kosteussuojapuvutkin olen ihan vedenpitävinä löytänyt kirppareilta (yleensä vielä testannut "ääriolosuhteissa" = kylppärissä tenavan päällä) alle 20€. Aina löytyy joku joka haluaa vaan roinista eroon, eikä rikastua niillä ;) Tosin ainoat, jotka on meidän käytössä hajonneet on olleet juurikin ne vanhanaikaset Reimatecit (vetoketju hajonnut joka ainoasta) Halppispuvut on kaikki kestäneet sen mitä on tarvis vaatinut. Jos ei oo kosteussuojaa ni pannaan kurikset. EI oo ongelma. (Päiväkodissa ne tyrkkää kurikset jokatapauksessa ja sinne pistän mieluummin jotain muuta päälle ku jotain gore-texiä ni ei tarvi ihmetellä sen kuivauskaapinkaan kanssa...)

Mut en mä kyllä rumaakaan taho siksi että se on hiano merkiltään. Esim noita Ticketin pukuja en ihan äkkiä huolis... (Makuasioista ei sit käydä kiistelee, MUN mielestä ne vaan on rumia...)

Ainoa missä olen kalliiseen haksahtanut on toppahanskat ja niissä vannon Peukalopotin nimeen. Mitkään muut ei meinaan oo kestäneet kahta talvea (hyvä jos puolikasta...)