Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö olevasi raskaana ennen kuin siitä oli todiste (testi, verinäyte)?

Vierailija
19.08.2009 |

"Aavistitko" raskautesi etukäteen? Minkä asioiden perusteella?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan

Vierailija
22/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli sun seksielämääsi!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän vaan koska sen kerran jälkeen mies lähti työreissulle 2 vko..ja niiku sanoin heti viikko "yhdynnän " jälkeen tuli raskaus oireet..:D sen takia tiedän tarkan pvämäärän..:D

Vierailija
24/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ei ollu vielä siitä kierrosta tarkotus raskautua, mutta toisin kävi ja hyvä niin ;D

Hommailtiin siis olikohan keskiviikkona vajaa kaks vuotta sitten ja sanoin jo miehelle, että nyt ei sitten kärsi sisälle asti päästää ja joko ei kuullu tai kuunnellu, mutta loppuun asti meni sitten ihan sisuksiin ;)

Viikonloppuna oli sitten ovisoireet eli 3-4pvää yhdynnästä ja su-aamuna tuli leukaan kolme näppyä. Sen jälkeisellä viikolla alkoi hajut jo haisemaan eri tavalla ja pian sen jälkeen tuli ns. menkkaturvotus joka vaan jatkui jatkui kunnes myöhemmin muuttui ihan vauvamahaksi.

Samoihin aikoihin tuli myös pieni aristus rintoihin + jonki sortin aamukuvotus, ei missään nimessä pahoinvointi, mutta pieni outo olo aamuisin, varsinki jos menin suihkuun ennen aamupalaa.

Ja nämä kaikki siis jo kahta viikkoa - viikkoa ennen ku edes menkkojen piti alkaa ja jo pari päivää ennen oletettuja menkkoja testasin haamun.

Eli minäki tiedän tasan tarkan päivämäärän millon oltiin strategisessa yhdynnässä + hedelmöityspäivämäärän.

Vierailija
25/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa mistä tiesin mutta olo oli jotenkin vain niin erilainen kuin muilla kierroilla.

Vierailija
26/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin en luottanut vaistoihini koska mulla ei ollut mitään oireita ennen testausta.

Vierailija
27/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri olleet talvilomalla ja hiihtäneet oikein urakalla. Menkkojen olisi pitänyt alkaa niihin aikoihin, kun tulimme kotiin. Ajattelin, että saattaa hyvinkin mennä kierto sekaisin, kun liikuttiin niin kovasti (fyysistä rasitusta normaalia enemmän). Kotiintulopäivänä ja parina sen jälkeen rinnat turposivat oudosti. Kun makasin vatsallani, ne aristivat. Sen jälkeen tuli pari pisaraa tuhrua, oliko ollut kp 33/30. Ajattelin, että no nyt vuoto alkaa. Mutta ei alkanutkaan. Menin kylään äitini luokse. Haistoin kahden seinän lävitse kylmiössä olevan kaalilaatikon, hajuaisti herkistyi. Saunaolut maistui pahalle. Kun palasin kotiin, kävin apteekista ostamassa testin, oli vain sellainen olo, että nyt on pakko saada tietää. Kp oli jotain 40/30 ja kaksi viivaa nousi esiin välittömästi...

Vierailija
28/32 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aina tiennyt heti olevani raskaana vaikka ei pahoinvointeja ym ole ollutkaan, ei ole tarvinnut tehdä raskaustestejä.

Vierailija
29/32 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin ennen vappua ihan vaan varalta (mulla on tosi epäsäännöllinen kuukautiskierto) ja siihenhän pärähti plussa. Lapsi oli ollut toiveissa jo pitkään, oltiin hakeuduttu jo lapsettomuustutkimuksiinkin.

Vierailija
30/32 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti on tullut rinnat kipeiksi ja vaan "sellainen olo", vaikka sekä toisesta että kolmannesta mulla on jopa olleet yhdet kuukautiset.

Vierailija
31/32 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha meni sekaisin pienestäkin määrästä kahvia ja rinnat oli tosi kipeät ja turvoksissa. Tämä toinen oli sitten tuntemuksiltaan epämääräisempi ja oltiin yritetty pidempään. Edellisessä pitkäksi venähtäneessä kierrossa mulla oli tosi selvät oireet (en pystynyt olemaan kunnolla suihkussa kun rinnat oli niin arat) ja menkat oli reippaasti myöhässä, mutta negana testi oli ja pysyi kunnes ne menkat sitten alkoi. Sitä vaikeampaa oli seuraavassa kierrossa lievemmillä oireilla uskoa että nyt tärppäsi, viivyttelin testauksenkin kanssa vaikka jo vähän aavistelinkin.

Vierailija
32/32 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta, kolmannesta ja neljännestä tiesin varmasti ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt edes alkaa. Aina samat oireet: Nuhainen olo, "nippaili" alavatsasta ja ennen kaikkea rinnat kamalan kipeät. Pahoinvointi minulla on aina alkanut vasta viikolla 7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä