Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eroaisitteko tästä miehestä.

Vierailija
19.08.2009 |

Eli mies on riippuvainen peleistä, rentoutuu mielellään tietokonepelejä pelaamalla, monesti valvoo ihan pikkutunneille asti pelaten ja limuja juoden ja syöden roskaruokaa.Sitten vk-loppuisin nukkuu myöhään aina 12 asti tai myöhempään. Ei ole kovin omatoiminen aina pitää patistaa..

Meillä 2 lasta, olen vaan kyllästynyt olemaan teiniikäisen kanssa ja kaipaisin vastuullista miestä. Mies siis jo 32v

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatko sinä paljon pelejä? Eikö vaimo valita niistä? Miten paljon lapset riippuvaisia peleistä?

Meillä lapsetkin jo riippuvaisia varsinkin poika joka huutaa jos joutuu lopettamaan pelaamisen. =/

ap..

Vierailija
22/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhteenne on?

Ei sillä ole väliä, millainen mies on, jos hän pystyy sellaiseen suhteeseen joka tyydyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on Aspergerin syndrooma. Siksi autan häntä kaikissa järjestelykykyä ja yhteydenottoja vaativissa tehtävissä, samantyyppisissä jotka sinun mielestäsi ovat aivan alkeellisia juttuja. Minä teen sen kuitenkin mielelläni, koska saan mieheltäni sitä mitä haluan: hän on luotettava, uskollinen, hellä ja rakastava. Olen ollut toisenlaisenkin miehen kanssa, joten tiedän mikä itselleni on ratkaisevaa.

Sinun miehesi saattaa kuitenkin olla peliaddikti, jonka kannattaisi hankkia apua riippuvuuteensa.

Vierailija
24/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut jonkin verran ja se on kausittaista. Lähinnä itse olen netissä noin 19h päivässä. Olen alalla töissä eli työni on netissä, tietoliikenteen tutkimista. Netin käytön aloitin opiskellessani vuoden 1994 aikoihin ja on jatkunut aktiivisena edelleen.

Vuorokausirytmini on noin 6h ristissä perheen muun rytmin kanssa. Herään 10-12 välillä ja nukkumaan menen 3-4 välillä suurin piirtein.

Vaimo ei yleisesti valita pelaamisestani joskus on yöllä herätessään satunnaisesti kysellyt olisiko nyt hyvä irrottaa jo. Lapsille (ala-asteella) tarkat rajoitukset ja jako siten, että 1 pelaa kerrallaan 30min ja sit vaihto. eivät yleensä pelaa yli 2h jaksoja. Ajoituksen hoitavat itse sellaisella munakellolla.

Olemme olleet yhdessä yli 20v ja oli puhetta, että otetaan nyt ainakin toinen samanlainen jakso tähän perään :)

Tietysti pidän joitain taukoja tiskikoneen laitto 20min, viikkoimurointi 1h, lasten kuljettamiset jne. jne. Ei tänä nyt pelkkää pelaamista ole. (Kaikki rahani jotka tienaan ovat vaimon, se ne kotihommatkin tekee ja arvostan sitä todella)

Vierailija
25/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on ihanan tapa päästä pois ankeasta arjesta. Siihen jää tosin helposti koukkuun.

Kannattaisi miettiä jo etukäteen että onko järkeä hankkia kotiin pelejä jos antaa pienten lastenkin niillä pelailla.

Saamattomia miehiä syntyy vahvojen ja tomerien naisten puolisoista. Kyllä mies varmaan ennen avioliittoa pystyi hoitamaan asiansa, mutta on nyt luisunut ap sun hoidettavaksi. Lopeta palveleminen ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
26/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

#17 #19 #20 #21 #22 ja #27

Vierailija
27/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se siitä enää viisastu :(

Vierailija
28/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota joku hakkaava alkoholisti

Vierailija
29/29 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin/saan määrätä itse työaikani täysin vapaasti, ilman mitään rajoituksia. valtiolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme