Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 9 v on varmaan kouluruokailun suhteen poikkeusyksilö

Vierailija
19.08.2009 |

Taaskin tuli innoissaan kertomaan kuinka hyvää ruokaa taas oli koulussa. Ja eniten se tykkää kuulemma kalapullista, sen kanssa saa kuulemma tosi hyvää kastiketta. Kuinkahan ton ottas, olen itsekin mielestäni aika hyvä kokki, mutta koulussakin saa hyvää ruokaa. Kyllä lapsi tosin kehuu välillä minunkin ruokiakin. Pitäisi varmaan kertoa ruokaterveiset koulun keittiölle, ne ehkä ilahtuis:-). Ja koulu on Vantaalla, jossa ei hirveästi rahaa kouluruokailuun uhrata.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittemmin on mieli ja tavat muuttuneet murrosikäisemmiksi...

Vierailija
2/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sapuskoista ja kotiruokakin kelpaa hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yläaste tarjosi aivan mielettömät sapuskat. Samainen ala-aste tarjosi Sodexho-"laatua", muistan vieläkin kun ruoanjakelija vaihtui tokalla luokalla säästösyistä tuohon eikä kukaan ollut enää tyytyväinen sapuskoihin :/.

Vierailija
4/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan piristäisi tätejä:))

Mä tykkäsin aina koulun ruoasta, mun mies puolestaan inhosi aika monia ruokia. Ja tämä siis 80-90-luvuilla.

Vierailija
5/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siellä on joitain einestuotteita, joista ei tykkää, mutta yleensä on joku muu vaihtoehto ( kasvis yms). Ennenkaikkea se ihmettelee itsekin ruokaa tekeväni, että kuinka niin pienellä summalla saa noinkin hyvää ( vaikka huomiois tukkuostamisen yms)

Vierailija
6/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä syö jopa kalaa, josta muuten ei pidä. Toki joskus mainitsee, että joku ei ollut kovin hyvää, mutta pääsääntöisesti tykkää.

Vierailija
7/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sapuskoista ja kotiruokakin kelpaa hyvin

Vierailija
8/8 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäävät varmasti kouluruuasta,näin ainakin meillä ja lapset ovat jo yläasteikäisiä,toki aina on joku ruoka mikä ei niin miellytä,sellaista voi olla kotonakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan