Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiopissa

Vierailija
19.08.2009 |

Olin ex-mieheni kanssa jo "kakarasta" asti. Olin 15 v hänen kanssaan kunnes erosimme.

No - seksi ei ollut hänen kanssaan mitään mainittavaa. Joskus harvoin eikä mitään ihmeellistä se ollut sitten.

Eron jälkeen minulla oli muutama mies (ennen kuin tapasin tämän nykyisen ukkoni.) Heidän kanssaan opin nauttimaan seksistä, jokainen mies omalla tavallaan näytti miten siitä pitää nauttia. En tosiaan tiennyt oikein mitään enkä oikein uskaltanutkaan, sen nyt tietää jos kakarasta asti on saman kanssa.

Nykyinen ukko todella nauttii seksistä kanssani, meillä on parasta seksiä mitä koskaan kummallakaan on ikinä ollut.

Kiitos miehet! : )

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen nainen tällä palstalla joka ei julista miehiä sioiksi ja syytä heitä kaikesta vääryydestä. Kiitos sinulle

Vierailija
2/6 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllästyin siihen ainaiseen kinuamiseen ja aloin jo lopulta uskoa että minussa on vikaa sekä ulkonäössä että kyvyissä. Kuinka ollakaan 3kk lähemmän tuttavuuden jälkeen (olimme tienneet toisemme jo parin vuoden ajan työkuvioista) eksyin sänkyyn aivan ihanan miehen kanssa (kyllä, ihan selvinpäin ja päivänvalossa) ja en todella tiennyt millainen taivas voi olla!! Tämä mies pitää minusta täydellisesti huolen ja hänen kanssaan en arkaile mitään...en todella olisi uskonut että saan tällaista vielä kokea ja nyt 1,5v suhteen jälkeen olen todellakin vakavissani harkitsemassa avioeroa. Mutta samat on sanat, KIITOS MIEHET!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin minäkin puolestani kiittää miehiä!

Ottaa minut huomioon, kuuntelee ja tekee aina sen minkä arkaillen uskallan sanoa mistä pidän ja mistä en. Tiedän hänen toiveensa ja fantasiansa mutta hän ei koskaan niistä painosta tai vaadi osakseen vaikka kuinka olisi tehnyt minun mielikseni.

Hänen tullessa ensin, yrittää aina viimeiseen asti että minäkin saisin. Ihanaa miehet!!

Ja nyt kun valitettavasti joudun tästä miehestä eroamaan niin pelkään että jatkossa näin hyvää miestä sängyssä en löydä...

Vierailija
4/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, ei miehet ole sikoja!! Miehet ovat suoraan sanottuna i h a n i a!

Mietin aina kuinka niin iso ja miehekäs mies voi rakastaa juuri minua, osoittaa hellyyttään minulle ja kehua minut maasta taivaaseen? Tuntuu niin mielettömän hyvältä ja uskomattomalta koko homma.

Mikä ihaninta, meillä on ihana suhde, toista kunnioittava ja melkein sanoisin että mitä muuta voisin vaatiakaan häneltä. Pääasia että hän on minun ja saan nauttia hänen rakkaudestaan minua kohtaan.

Vierailija
5/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-naiseni saada.

Ja sit mie jos vielä jaksan.

mies-51

Vierailija
6/6 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en allekirjoita ap:n tarinaa siitä, ettei kakarasta asti saman kanssa voi seksi olla taivaallista. Itse tapasin tulevan mieheni 20 vuotta sitten, olin silloin 14v ja hän 15v. Hän vei jalat altani ja sai pöksyt märäksi yhdellä suudelmalla ja raahasinkin hänet melko pian sänkyyn. Yhdessä olemme tutkiskelleet kaiken mahdollisen ja nautiskelleet siitä täysillä. Ja kuumaa on vieläkin. Sen miehen kosketus on niin ihana ja suudelma tehoaa vieläkin. Ja seisokista päätellen tehoaa mieheenkin ja kylläpä muutaman kerran on tänä kesänäkin vahinkolaukaisu tullut hiuksiin kun olen alkanut suihin ottamaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän