saakelin makeannälkä!!!
Ei ihme, että lkotiäitien miehet kyllästyvät eukkoihinsa, jos kovin monella muullakin on sama ongelma kuin minulla.
Perkele, että ei voi olla sitten pienintäkän itsekuria!
Olin jo ylipainoinen, kun aloin odottaa toista lastamme, mutta monen sattuman summana painoa ei raskausaikana tullut kun 4,5kg. Sitten imetys vei nopeasti kilot pois ja 12 ylimääräistäkin, mutta kun imetys väheni ja pian loppuu kokonaan (tytär nyt pikkusen yli vuoden), niin paino vaan nousee. En nyt vieläkään ole lähtöpainossa, mutta ei kovin kaukana siitä.
Aamu menee aina ihan kivasti, syön terveellisen aamiaisen, menemme lasten kanssa ulos, sitten syödään lounas, ihan perus kotiruokaa ja laitan lapset nukkumaan. MUTTA, sitten se piina alkaa. Ihan hillitön makeannälkä. Yleensä meillä ei ole karkkia ym, mutta piparia sitten tai jotan muuta leivonnaista pitää mättää, tai äärimmäisessä hädässä leivon sitten jotain, jos ei mitään hyvää ole.
Tää on niin perseestä!! Millä hitolla tähän kierteeseen saisi stopin? Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa? Tai siihen ratkaisua?
T.Ällö-läski-mamma
harvoin on makeanhimoa, mutta kiloni olen saanut kerättyä hillittömällä himolla kotiruokaan sekä rakkaudesta punaviiniin. Siiihen kun lisää puolen vuoden täydellisen liikkumattomuuden, niin 8kg on ilmestynyt kuin tyhjästä. Nyt olen reilun kuukauden käynyt salilla ja pitänyt ruokavaliota, niin myös hirveä syömisvimmakin on laantunut, kun tiedän etten saa muuten treenilläkään tuloksia aikaan. Itse syö paljon proteiinia, sopivasti hiilareita ja vähän rasvaa. Syön tällä hetkellä 5krt/päivässä ja treenin päälle otan palautusjuoman, näin en saa mitään mässäilyhimoa, kun nälkä ei pääse yllättämään. Tsemppiä!